-
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <hsgbcl$gu2$1@inews.gazeta.pl>
<4...@h...googlegroups.com>
<4bebb3e2$1@news.home.net.pl> <hsgced$ld0$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
Message-ID: <4bebb9fe$1@news.home.net.pl>
Date: 13 May 2010 10:36:14 +0200
X-Trace: news.home.net.pl 1273739774 80.52.166.102 (13 May 2010 10:36:14 +0200)
Organization: home.pl news server
Lines: 29
X-Authenticated-User: anka.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2279694
[ ukryj nagłówki ]Rafał wrote:
> Sprawa nie jest taka prosta jak by się mogło wydawać. Od razu mówię że
> popieram jazdę na zamek, ale z drugiej strony rozumiem osoby stojące w
> sznureczku, cierpliwie czekające na swoją kolej i wkurzające się na
> "cwaniaków od zamków" co wyprzedzają cały korek.
A kto im kazał ustawić się wszystkim na jednym pasie jak są dwa? Jak ktoś
jest głupi to za tą głupotę płaci.
> Popatrz na to w ten sposób - jazda na zamek - OK, ale gdzie ten zamek
> powinien "się zamykać" przed samym zwężeniem? - spowoduje to zwolnienie
> ruchu już na zwężce, zanim ktoś kogoś przepuści, "blondynki" się
> dogadają, szybcy inaczej wbiją już tą jedynkę, nawiąże się kontakt
> wzrokowy.. czas mija a zwężka nie jest wykorzystywana optymalnie -
> raczej kiepski pomysł.
Jakoś w innych krajach nie ma tego problemu.
> A może zamek niech się zamyka w momencie dojazdu do ostatniego
> samochodu? Wtedy sprawiedliwie tworzy się kolejka FIFO a sznurek
> samochodów przejeżdża przez zwężkę z optymalną prędkością, bo już nie ma
> kotłowania w najbardziej newralgicznym miejscu.
Tak i przy okazji niech się zablokuje 2x tyle skrzyżowań i zjazdów niż
trzeba.
--
cokolwiek
Następne wpisy z tego wątku
- 13.05.10 10:43 WS
- 13.05.10 10:45 Cavallino
- 13.05.10 10:45 maciej debski
- 13.05.10 10:51 to
- 13.05.10 10:56 PaPi
- 13.05.10 10:56 kaszpir
- 13.05.10 10:58 PaPi
- 13.05.10 10:58 WS
- 13.05.10 10:59 to
- 13.05.10 11:00 to
- 13.05.10 11:04 Gabriel'Varius
- 13.05.10 11:05 Darek.
- 13.05.10 11:05 Cavallino
- 13.05.10 11:06 PaPi
- 13.05.10 11:07 PaPi
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security