  • Data: 2011-08-31 12:39:08
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MM <k...@g...pl> napisał(a):

    > Po co Wam 30fps i taka rozdzielczość??
    >
    > Ja mam kamerkę wielkości pudełka od zapałek, mogę sobie ustawić ile ma
    > klatek nagrywać, i nagrywa mi 5 klatek na sekundę, niska rozdzielczość i
    > tyle w temacie.
    >
    > Nagrywa to na 2G karcie w pętli, widać samochody, ludzi, jaki kolor
    > światła jest na skrzyżowaniu i to wystarcza, nawet do podje... jakiegoś
    > chu... który wywinął zajebisty numer na drodze.
    >
    > A Wy się spuszczacie nad tymi 30 klatkami, na kij to Wam? Do telewizji?
    >
    > aaa no tak zapomniałem, do przedłużenia czegoś w gaciach, i jak ktoś tutaj
> [...]

    Ta... Mój dziadek też mnie pytał po co kupuję Volvo S80 i to nowe. Przecież
    lepiej kupić Skodę... Masz dużo wspólnego z moim dziadkiem, a może nawet masz
    dużo wspólnego z Dzidkiem... :-)

    Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie jakiegoś
    taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną. I taką też wywołuje u
    mnie Twój wybór. Ja bym na ten Twój wybrany sprzęt nawet nie spojrzał, a co
    dopiero wziął do ręki, czy kupił...
    Dla mnie liczy się jakość, odpowiednie dla mnie funkcje, a cena gra pomniejszą
    rolę. No ale może będziesz mieć kłopoty ze zrozumieniem, o co mi chodzi...

    --
    Jarek
    Volvo S80 2.9 B6294S2 196KM Geartronic