  • Data: 2011-08-30 12:59:37
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 10:49:01 +0000 (UTC), Jarek Wójtowicz napisał(a):

    > Pojawiła się nowa kamerka. Podawana rozdzielczość to 1280x720@30fps. Nie piszą
    > nic żeby była interpolowana. Ale dla pewności lepiej sprawdzić czy nie robią
    > nas w bambuko ;-)...
    >
    > Dla mnie mało przydatna bo nie ma GPS i kodeka H.264, ale może kogoś
    > zainteresuje.

    DOD są bardzo drogie a u chinoli pojawia się właśnie nowa generacja
    kamerek, z matrycami 5 Mpix właśnie. Elektronika jest bardzo różna - jedne
    mają x264, inne nie.
    Właśnie czekam na dostawę jednej z takich, na samplach zapowiada się bardzo
    dobrze, obraz jest jak z 808#11, więc bardzo dobrej jakości, tak samo
    doskonale wygląda wstawiana data/godzina. Ale całość jest w obudowie takiej
    jak podałeś na linku, z ekranem, autoiginition i nagrywaniu w pętli.
    Najmilsze w niej jest to, że kosztuje ledwie 20% więcej niż tanie kamerki
    robiące 1024x768, połowę tego co klon DOD-a i 1/3 ceny GSE580
    Nie ma GPS i akcelerometru, ale nie każdy tego potrzebuje, dobry obraz jest
    ważniejszy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.