  • 11. Data: 2010-08-31 08:57:59
    Temat: Re: Nowa gazeta na rynku - Cars
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 22:33:52 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Pamięta, pamięta.

    Emeryci ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 12. Data: 2010-08-31 08:59:57
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 31 Aug 2010 08:43:48 +0200, Piotrek napisał(a):

    > Brak na naszym rynku jednak numeru pisanego przez polskich redaktorów,
    > testów na rodzimych drogach oraz numeru który w większości skupiłby się na
    > rynku wtórnym samochodów. Nie wiem jak Was ale mnie nie stać na nowe BMW,
    > Mercedesa itp wypasione fury dla złodziei i biznesu i czytanie o tym to
    > tylko ciekawostka. Interesują mnie testy i rady dla używanych 5-10 latków.

    Swego czasu było takie czasopismo - nazywało się bodajże "Auto po
    gwarancji". IMO było ciekawie redagowane - jednak nie utrzymało się na
    rynku.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2010-08-31 09:45:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-08-31 08:57, Seba pisze:

    > Emeryci ;)

    Khem, wnusiu, o czym była mowa? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2010-08-31 10:21:39
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Seba pisze:

    > Swego czasu było takie czasopismo - nazywało się bodajże "Auto po
    > gwarancji". IMO było ciekawie redagowane - jednak nie utrzymało się na
    > rynku.

    A było. Można było przeczytać, który silnik w BMW nie lubi gazu i dla
    czego, co pada w Alfie po 200 kkm, jakie lepkości olejów stosować do...
    No, ale jaki interes mają koncerny motoryzacyjne w utrzymaniu takiego
    pisma? Przecież oni chcą sprzedawać swoje nowe produkty promując je w
    prasie. I nie chodzi mi o żadne teorie spiskowe, ale po prostu wąski i
    płytki rynek reklamowy dla takiego pisma.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 15. Data: 2010-08-31 10:24:56
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > na nowe BMW, Mercedesa itp wypasione fury dla złodziei i biznesu i
    > czytanie o tym to tylko ciekawostka. Interesują mnie testy i rady dla

    Masz racje, jak chce poogladac test Maybacha to tylko w stylu top geara...
    bardzo drogie samochody malo kogo ciekawia pewnie ale z drugiej strony ile razy
    mozna testowac pande i fabie?

  • 16. Data: 2010-08-31 10:38:11
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > prasie. I nie chodzi mi o żadne teorie spiskowe, ale po prostu wąski i
    > płytki rynek reklamowy dla takiego pisma.

    Autor zrezygnował z pisma, założył stronę: http://www.noweauto.com.pl/

    Jurand.

  • 17. Data: 2010-08-31 22:53:35
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 31 Aug 2010 10:24:56 +0200, Papkin <s...@s...net>
    wrote:

    > bardzo drogie samochody malo kogo ciekawia pewnie ale z drugiej strony ile razy
    > mozna testowac pande i fabie?

    Nawet te ~25 lat temu Motor nie ograniczał się tylko do ,,sam
    naprawiam'' i testów Skody oraz 126p BIS. Dziś motoryzacja w
    kraju poszła do przodu i wątpię, żeby znalazło się jakieś
    większe grono chętnych na gazetę maglującą na wszystkie strony
    Skodę Fabię czy Logana (łącznie z poradami typu sam naprawiam
    klapkę wlewu). Bo przeciętny odbiorca takiego auta jest albo
    człowiekiem niezamożnym i nie będzie marnował pieniędzy na
    jakieś gazetki, albo kupił sobie kolejne AGD. Kupujesz gazetki o
    odkurzaczach i mikserach?

    r.
    _____________

  • 18. Data: 2010-09-01 20:37:36
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Autor zrezygnował z pisma, założył stronę: http://www.noweauto.com.pl/

    Pewnie to jest przyszłość. Bardzo rzadko płacę w sieci za treść ale jedna
    rzecz do której jestem przywiązany to prenumerata Winding Road. Świetnie się
    sprawdza jako gazeta "w podróży" bo nic nie waży i nie zajmuje miejsca a
    kosztuje grosze. Z papierowych na dzisiaj regularnie kupuję AMiS, Top Gear,
    kmh, V12 i Classic Auto a z angielskich CAR i Classic Cars. Po pierwszym
    numerze widzę, że cars też będę kupował. Jak potrzebuję jakichś recenzji to
    CAR mam prawie wszystkie z niewielkimi dziurami wstecz do 1983 roku :)
    Angielskie pisma o klasykach też trzymam a pozostałe recykluję. Porównanie
    Ferrari 308 i 328 z 1986 roku się bardzo przydało :).

  • 19. Data: 2010-09-01 23:08:21
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-09-01 20:37, Przemek V pisze:
    > [...]
    > kmh, V12 i Classic Auto a z angielskich CAR i Classic Cars.

    Trochę OT:
    Korzystasz z pośredników czy masz bezpośrednią prenumeratę CAR?
    Chciałbym sobie zasubskrybować, ale nie bardzo wiem jak wygląda wysyłka
    do Polski. Niby stronie CARa jest możliwość międzynarodowej prenumeraty,
    ale jeśli da się lepiej/taniej to chętnie się dowiem.

    Pozdrawiam,
    --
    ererer

  • 20. Data: 2010-09-02 00:29:43
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "ererer" <e...@n...pamietam.maila> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niby stronie CARa jest możliwość międzynarodowej prenumeraty, ale jeśli da
    > się lepiej/taniej to chętnie się dowiem.

    Bezpośrednio. Tak z pamięci wychodziło gdzieś 50-70% ceny EMPiKowej + jakaś
    książka ze starymi artykułami w prezencie. Ja zamawiam na adres firmowy -
    listonosz w biurowcu jest mniej złodziejoskłonny niż tacy osiedlowi a
    niestety koperta jest przezroczysta. Gdy miałem prenumeratę do domu jakieś
    10 lat temu to dochodził co drugi egzemplarz.