    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa gazeta na rynku - Cars
    Date: Thu, 2 Sep 2010 00:29:43 +0200

    Użytkownik "ererer" <e...@n...pamietam.maila> napisał w wiadomości
    news:i5mfc5$e0j$1@news.onet.pl...

    > Trochę OT:
    > Korzystasz z pośredników czy masz bezpośrednią prenumeratę CAR? Chciałbym
    > sobie zasubskrybować, ale nie bardzo wiem jak wygląda wysyłka do Polski.
    > Niby stronie CARa jest możliwość międzynarodowej prenumeraty, ale jeśli da
    > się lepiej/taniej to chętnie się dowiem.

    Bezpośrednio. Tak z pamięci wychodziło gdzieś 50-70% ceny EMPiKowej + jakaś
    książka ze starymi artykułami w prezencie. Ja zamawiam na adres firmowy -
    listonosz w biurowcu jest mniej złodziejoskłonny niż tacy osiedlowi a
    niestety koperta jest przezroczysta. Gdy miałem prenumeratę do domu jakieś
    10 lat temu to dochodził co drugi egzemplarz.