  • 21. Data: 2011-09-13 12:27:57
    Temat: Re: Nowa era ogloszen typu sprzedam auto
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 Aug 2011 11:41:17 +0200,
    Cavallino <c...@k...pl> screamed:

    > I ilu ludzi ma go w komórce Twoim zdaniem?

    Część jednak ma (nie, żeby miało to dla mnie jakiekolwiek znaczenie).

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:237B ]
    [ 12:27:23 user up 12924 days, 0:22, 1 user, load average: 0.24, 0.28, 0.12 ]

    Beer is proof that God loves us and wants us to be happy. -- B. Franklin

  • 22. Data: 2011-09-13 13:09:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnj6uc1d.k7v.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Thu, 25 Aug 2011 11:41:17 +0200,
    > Cavallino <c...@k...pl> screamed:

    > Część jednak ma (nie, żeby miało to dla mnie jakiekolwiek znaczenie).

    Tak czy tak, łatwiej zniechęcić takim bohomazem potecjalnego chętnego, niż
    zyskać nowego potencjalnego zainteresowanego zakupem.

  • 23. Data: 2011-09-13 13:13:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 13:09:35 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

> [...]
    >
    > Tak czy tak, łatwiej zniechęcić takim bohomazem potecjalnego chętnego,
    > niż zyskać nowego potencjalnego zainteresowanego zakupem.

    a skąd wiesz do jakiej grupy docelowej kieruje swoje ogłoszenie
    sprzedający? To jego sprawa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2011-09-13 14:29:49
    Od: AL <a...@s...tam>

    > Ja używam QuickMark do czytania takich kodów. Bez problemów odczytał.

    'QR Droid' sobie rowniez z tym radzi

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 25. Data: 2011-09-13 14:54:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał
    w wiadomości news:j4ndle$k95$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>
    > napisał w

    Ja cos tam mialem, ale jak zaczalem probowac to sie okazalo ze inny
    :-)

    > Tak czy tak, łatwiej zniechęcić takim bohomazem potecjalnego
    > chętnego, niż zyskać nowego potencjalnego zainteresowanego
    > zakupem.

    Albo odwrotnie - zainteresowac, a potem zainteresowany kupi.

    J.

  • 26. Data: 2011-09-13 17:09:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Ja cos tam mialem, ale jak zaczalem probowac to sie okazalo ze inny :-)

    > Albo odwrotnie - zainteresowac, a potem zainteresowany kupi.

    No już to widzę jak nie będąc zainteresowanym danym samochodem, kupisz go bo
    ktoś wywiesił w nim bohomaz zamiast kartki z ceną.

  • 27. Data: 2011-09-13 17:15:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > No już to widzę jak nie będąc zainteresowanym danym samochodem,
    > kupisz go bo ktoś wywiesił w nim bohomaz zamiast kartki z ceną.

    No bo to ma byc odwrotnie.
    Zobacze bohomaz, zdekoduje ... hm, ladne auto i niedrogie :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-09-13 17:33:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No bo to ma byc odwrotnie.

    LOL !!!!

    > Zobacze bohomaz, zdekoduje ... hm, ladne auto i niedrogie :-)

    Tak się nie da - skoro w ogóle spojrzałeś na samochód, to już musiałeś być
    nim zainteresowany.
    Zwłaszcza jeśli chciało Ci się w ogóle komórkę (czy co tam do dekodowania
    użyłeś) z kieszeni wyciągać.
    Czyli bohomaz twojego zainteresowania nie zmienił.
    Ale na pewno sporemu procentowi potencjalnych klientów zmienił, na negatywny
    rzecz jasna, bo nawet się nie dowiedzieli że to było na sprzedaż.

  • 29. Data: 2011-09-13 18:30:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:
    > LOL !!!!

    > Tak się nie da - skoro w ogóle spojrzałeś na samochód, to już
    > musiałeś być nim zainteresowany.

    To nie tak dziala - nie musisz byc zainteresowany, nie musisz
    spogladac, a gdzies tam jakis neuronik w mozgu alarmuje - z prawej
    cycata blondyna z dlugimi nogami. I glowa sie automatycznie obraca
    :-)

    Przechodze codziennie obok dziesiatek samochodow, i zaden nie
    wzbudza mojego nadmiernego zainteresowania. A taki bohomaz by
    wzbudzil.

    > Zwłaszcza jeśli chciało Ci się w ogóle komórkę (czy co tam do
    > dekodowania użyłeś) z kieszeni wyciągać.

    Chcialo mi sie sie wyjac jak ktos tu napisal, to chyba tez o czyms
    swiadczy :-)

    > Czyli bohomaz twojego zainteresowania nie zmienił.
    > Ale na pewno sporemu procentowi potencjalnych klientów zmienił,
    > na negatywny rzecz jasna, bo nawet się nie dowiedzieli że to było
    > na sprzedaż.

    No dobra, jestem sie sklonny zgodzic ze jak komus zalezy na
    sprzedazy auta to nie powinien sie ograniczac tylko do takiego
    werbowania potencjalnych klientow.

    Ale ktos tu tez dobrze napisal - moze sprzedawca celuje w inny
    rynek :-)

    J.

  • 30. Data: 2011-09-13 18:36:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Przechodze codziennie obok dziesiatek samochodow, i zaden nie wzbudza
    > mojego nadmiernego zainteresowania. A taki bohomaz by wzbudzil.

    No to masz zadatki na kogoś w rodzaju mojej teściowej.
    Ona też wchodzi do sklepu i coś kupuje, mimo że wcześniej nie chciała, a
    przynajmniej nie wiedziała co chce kupić.
    Ale nikt poważny tak nie działa.