  • 11. Data: 2011-08-24 22:31:00
    Temat: Re: Nowa era ogloszen typu sprzedam auto
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-08-24 21:31, Papkin pisze:

    > http://zxing.org/w/decode.jspx
    >
    > nakarm te aplikacje tym kodem, pomyslowe ale albo akt desperacji albo
    > tak naprawde on nie chce sprzedac tego samochodu a ma wytlumaczenie
    > przed swoja kobieta: przeciez kochanie wisza 4 ogloszenia w nowoczesnej,
    > chwytliwej formie ;>

    Albo to grupowicz. Jeśli tak, to ciekawe czy się ujawni. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2011-08-25 08:37:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "bratPit" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hmm może to głupie pytanie ale jak to odszyfrować?

    http://www.mobile-barcodes.com/qr-code-software/noki
    a/

    Nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi, świadczące o prymitywiźmie
    osobistym odpowiadacza.

    marek

  • 13. Data: 2011-08-25 10:40:46
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Aug 2011 21:31:38 +0200,
    bratPit <k...@o...pl> screamed:

    > hmm, nie mam czytnika QR w kom :/

    Ten czytnik kodu QR to zwykły program korzystający z foto.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 10:39:47 user up 12905 days, 22:34, 1 user, load average: 0.75, 0.18, 0.68 ]

    /home/ftp/graphics/gif/naughty/filthy/disgusting/wow
    !

  • 14. Data: 2011-08-25 11:41:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnj5c2ke.c6i.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...
    > In the darkest hour on Wed, 24 Aug 2011 21:31:38 +0200,
    > bratPit <k...@o...pl> screamed:

    > Ten czytnik kodu QR to zwykły program korzystający z foto.

    I ilu ludzi ma go w komórce Twoim zdaniem?

  • 15. Data: 2011-08-25 12:09:09
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 11:41, Cavallino pisze:

    > I ilu ludzi ma go w komórce Twoim zdaniem?
    Każdy kto chce to ma. Jest to darmowa aplikacja w OviStore dla Symbiana.
    Pewnie dla Androida też coś takiego jest.

    --
    MZ

  • 16. Data: 2011-08-25 12:16:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy kto chce to ma.

    Nie tego dotyczyło pytanie, w pytaniu było "ilu" a nie "kto".

  • 17. Data: 2011-08-25 12:24:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello MZ,

    Thursday, August 25, 2011, 12:09:09 PM, you wrote:

    > Każdy kto chce to ma. Jest to darmowa aplikacja w OviStore dla Symbiana.
    > Pewnie dla Androida też coś takiego jest.

    Podawałem - QuickMark.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-08-25 13:48:10
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-08-25, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > Podawałem - QuickMark.

    QR Droid i całe stado innych :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2011-08-26 18:17:18
    Od: Tomek <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-25 12:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie tego dotyczyło pytanie, w pytaniu było "ilu" a nie "kto".

    ok 2 345 912 osób

  • 20. Data: 2011-08-29 18:25:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Aug 2011 11:41:17 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >I ilu ludzi ma go w komórce Twoim zdaniem?

    Pewnie sporo. Spora część telefonów z Androidem takowy ma
    zainstalowany "fabrycznie".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280