  • Data: 2013-09-23 19:30:16
    Temat: Re: Nowa (dość) płyta i stary dysk twardy
    Od: "JoteR" <u...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Borneq" napisał:

    > Mam nową płytę Gigabyte GA-H77M-D3H [...] więc nie wiem
    > czy będzie miała dodatkowe wejścia na stare dyski.

    Dziwne pomieszanie czasu. Piszasz: "mam" - czyli możesz pomacać.
    Potem piszesz: "czy będzie miała" - czyli jej nie masz, a w specyfikacje
    producentów nie wierzysz (poniekąd słusznie)
    http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-h77m-d3hr
    ev_10
    Więc masz czy masz mieć? ;->

    > Może jest jakaś przejściówka, albo jak ją podłączyć aby zgrać dane?

    Na starej płycie. Jeśli to niemożliwe - skombinować przejściówkę USB <-> IDE
    lub kontroler [*] IDE na PCI

    [*] - tak, Radek, pamiętam - kontroler jest w dysku ;-)

    JoteR