  • 1. Data: 2011-10-15 08:42:23
    Temat: Nowa aplikacja iPhone do trąbienia
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Witajcie

    Tak sobie wieczorem myślałem i wymyśliłem, że brakuje (chyba) aplikacji na
    iPhone do trąbienia, że jak jedziesz a iPhone widzi kogoś przede mną to
    trąbi. Czy może jest taka aplikacja, Pszemol ?

    Czy ja nie jestem innowacyjny ? :-)

  • 2. Data: 2011-10-15 13:55:11
    Temat: Re: Nowa aplikacja iPhone do trąbienia
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Tak sobie wieczorem myślałem i wymyśliłem, że brakuje (chyba) aplikacji na
    > iPhone do trąbienia, że jak jedziesz a iPhone widzi kogoś przede mną to
    > trąbi. Czy może jest taka aplikacja, Pszemol ?

    Jasiu, ile Ty masz latek?

    > Czy ja nie jestem innowacyjny ? :-)

    Raczej infantylny.

    p.s. jest taka aplikacja -
    http://itunes.apple.com/us/app/i-horn/id298366644?mt
    =8 :-)

  • 3. Data: 2011-10-15 17:25:13
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    >
    > jest taka aplikacja -
    > http://itunes.apple.com/us/app/i-horn/id298366644?mt
    =8 :-)

    O curfa ;)

    Czego ti iLudzie nie wymysla :D

  • 4. Data: 2011-10-18 18:42:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 19:25:13 +0200, Mateusz napisał(a):

    =8 :-)

    > O curfa ;)
    > Czego ti iLudzie nie wymysla :D

    Czasy komputerow i internetu - cokolwiek bys nie wymyslil to jest spora
    szansa ze ktos to zrobil przed toba.

    A zapotrzebowanie na taki program chyba duze
    http://store.ovi.com/search?q=horn

    J.

  • 5. Data: 2011-10-18 21:22:29
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

> [...]
    > na iPhone do trąbienia, że jak jedziesz a iPhone widzi kogoś przede mną
    > to trąbi. Czy może jest taka aplikacja, Pszemol ?
    [...]
    > Czy ja nie jestem innowacyjny ? :-)

    W czasie mistrzostw świata w piłkę kopaną w RPA powstały takie programy na
    wszystkie platformy :-)