  • 11. Data: 2015-10-03 23:08:29
    Temat: Re: Nowa afera z Ultralyte
    Od: Czesław Wiśniak <p...@w...pl>

    te-dwukrotnie-zawyza-predkosc,582461,s.html

    A coś jeszcze jest w tym artykule?

  • 12. Data: 2015-10-04 03:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tom N <6...@4...170836.invalid> ...

    > A serio, o merytorykę pytaj "redaktora" udzielającego sie od 0:43, bo w
    > materiale jest bełkot...

    Rozumiem. Czyli w temacie ultra lyte z twojej strony merytoryki sie nie
    doszukam...

    P.S. Widziałem materiał w TV - pokazali ze źle mierzy, zapytali policjanta
    dlaczego nie ma mozliwosci sprawdzenia kogo zmierzyli - policjant najpierw
    stwierdził z niepenwa mina ze przeciez chodzi o policjanta a przycisniety
    do muru zwalił na GUM.
    Tyle ze pamietamy, jak pieknie GUM kłamał w przypadku ISKRY wiec nie wiem
    czy teraz mozna sie spodziewac czegos lepszego...

  • 13. Data: 2015-10-04 06:59:39
    Od: <8...@8...065939.invalid> (Tom N)

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik Tom N <6...@4...170836.invalid> ...

    > Rozumiem. Czyli w temacie ultra lyte z twojej strony merytoryki sie nie
    > doszukam...

    Jakbyś chciał to coś byś znalazł...

    --
    'Tom N'