eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleNowa Multistrada,,,,
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 15

  • 11. Data: 2010-03-02 13:25:42
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-03-02 14:21:48 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:

    >> a kto nie widział, niech zobaczy
    >> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
    rada_1200_tyl.jpg.html


    Kierunki
    >>
    > w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki.

    I tak postęp w stosunku do Hypermotarda, gdzie w handbarach są i
    rozkładane na boki lusterka i kierunki (w opcji). A supermociakom też
    się zdarza potarzać...

    --
    Pozdrawiam
    de Fresz


  • 12. Data: 2010-03-02 14:00:05
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: n...@s...com

    On Tue, 2 Mar 2010 05:21:33 -0800 (PST), Mad <r...@w...pl>
    wrote:

    >no to czym wg ciebie jest uniwersalnosc?

    W tym ze jest w miare dobrze na asfalcie, na szutrze, przeciskajac sie
    w korkach i przekraczajac brod.

    >albo raczej czego nie mozna tym motocylkem (oprócz kontrowersyjnych szutrów) ?

    Mozna wszystko, ale sadze (acz moge sie mylic bo nie jezdzilem) ze
    zdecydowanie lepiej bedzie sprawdzal na rowniutkich asfaltach przy
    omijaniu korka, niz w czasie przedzierania sie po torowiskach i kostce
    Wroclawia.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
    http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html


  • 13. Data: 2010-03-02 14:02:13
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    de Fresz pisze:
    > On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <r...@w...pl> said:
    >
    >>> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
    >>> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoram
    >> iennego
    >>> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
    >>> bywało - zapaskudzone tłumikiem.
    >>>
    >>>> silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
    >>>> terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
    >>>
    >>> Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.
    >>
    >> wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
    >> raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
    >> szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
    >> design.
    >
    > Oczywiście że jest to sprzęt grający w lidze z Tigerem, Viadrem czy
    > dużym V-Stromem, a nie LC8 Adv. czy Bumą Adv. Ale zdjęcie z materiałów
    > prasowych z ładnym skokiem ma niby działać na wyobraźnię - ciekawi mnie
    > czy po paru takich skokach sprzęt nadawał się jeszcze do powrotu na
    > kołach do domu ;-)

    W wywiadzie który jest w ww. czasopiśmie koleś od testów mówi, że
    katowali ja na poligonach gdzie spotykali czołgi. prędkości wg niego
    bywały w okolicach 100kph:)
    >
    >> plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
    >> rozszerzoną.
    >
    > W stosunku do poprzednich Multistrad? Raczej głównie postawili w Ducati
    > na dynamikę.

    I na gadżety:) Ale to fajne gadżety a stare Multistrady są strasznie
    brzydkie....
    >
    >> a może się doczekamy 19" ?
    >
    > Nie sądzę. Przecież nawet w przypadku Bum i KTMów Adv. conajmniej połowa
    > sprzętów nie opuszcza asfaltu. Tu chodzi bardziej o styl i marzenia, nie
    > realną użyteczność.

    Dla mnie to raczej taka TDM/Tiger. Ma się udać zjechać w teren ale
    raczej to po czarnym...


    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)


  • 14. Data: 2010-03-02 14:06:41
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Monster pisze:
    > W dniu 2010-03-02 13:48, de Fresz pisze:
    >
    >> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
    >> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
    >> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej bywało
    >> - zapaskudzone tłumikiem.
    >
    > W Dukatach zawsze było odsłonięte,w poprzedniej nawet bardziej,wydech
    > był pod siedzeniem,ale pyszczek ma teraz ładniejszy,co do
    > czterozaworowca w tym modelu mam mieszane uczucia.
    >
    >
    Usuniecie wydechu spod siedzenia podyktowane było komfortem pasażera.
    Poza tym zmieścili tam całkiem spory schowek. Jeżdziłem kiedyś 1098 i
    takich katuszy termicznych jakie na nim miały miejsce nie chciałbym
    przeżywać jeszcze raz. Silnik jest zmodernizowaną Testastrettą.
    Pokombinowali coś z czasami otwarcai zaworów i dzięki temu środek jest
    lepszy i regulacje zaworów się podwoiły:) (ok 24kkm)
    150 koni i niecałe 200kg? Dla mnie bomba...

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)


  • 15. Data: 2010-03-02 14:08:45
    Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    de Fresz pisze:
    > On 2010-03-02 14:21:48 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:
    >
    >>> a kto nie widział, niech zobaczy
    >>> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
    /Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
    rada_1200_tyl.jpg.html
    >>>
    >
    >
    > Kierunki
    >>>
    >> w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki.
    >
    > I tak postęp w stosunku do Hypermotarda, gdzie w handbarach są i
    > rozkładane na boki lusterka i kierunki (w opcji). A supermociakom też
    > się zdarza potarzać...
    >
    I tu i tu bedzie drogo jak położysz sprzęta. Ale duży HM to banana na
    twarzy cały dzień - nawet SuperDuke mi nie dal takiej radochy jak to
    coś. w cywilizowanym świecie można wziąć takie sprzęty na testy po kilka
    godzin. Ehhh..., pomarzyć....

    --
    Qlfon, Lublin - w końcu:)

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: