-
11. Data: 2010-03-02 13:25:42
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>
On 2010-03-02 14:21:48 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:
>> a kto nie widział, niech zobaczy
>> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
/Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
rada_1200_tyl.jpg.html
Kierunki
>>
> w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki.
I tak postęp w stosunku do Hypermotarda, gdzie w handbarach są i
rozkładane na boki lusterka i kierunki (w opcji). A supermociakom też
się zdarza potarzać...
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
12. Data: 2010-03-02 14:00:05
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: n...@s...com
On Tue, 2 Mar 2010 05:21:33 -0800 (PST), Mad <r...@w...pl>
wrote:
>no to czym wg ciebie jest uniwersalnosc?
W tym ze jest w miare dobrze na asfalcie, na szutrze, przeciskajac sie
w korkach i przekraczajac brod.
>albo raczej czego nie mozna tym motocylkem (oprócz kontrowersyjnych szutrów) ?
Mozna wszystko, ale sadze (acz moge sie mylic bo nie jezdzilem) ze
zdecydowanie lepiej bedzie sprawdzal na rowniutkich asfaltach przy
omijaniu korka, niz w czasie przedzierania sie po torowiskach i kostce
Wroclawia.
pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!
http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html
-
13. Data: 2010-03-02 14:02:13
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Qlfon <r...@l...pl>
de Fresz pisze:
> On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <r...@w...pl> said:
>
>>> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
>>> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoram
>> iennego
>>> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
>>> bywało - zapaskudzone tłumikiem.
>>>
>>>> silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
>>>> terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
>>>
>>> Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.
>>
>> wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
>> raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
>> szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
>> design.
>
> Oczywiście że jest to sprzęt grający w lidze z Tigerem, Viadrem czy
> dużym V-Stromem, a nie LC8 Adv. czy Bumą Adv. Ale zdjęcie z materiałów
> prasowych z ładnym skokiem ma niby działać na wyobraźnię - ciekawi mnie
> czy po paru takich skokach sprzęt nadawał się jeszcze do powrotu na
> kołach do domu ;-)
W wywiadzie który jest w ww. czasopiśmie koleś od testów mówi, że
katowali ja na poligonach gdzie spotykali czołgi. prędkości wg niego
bywały w okolicach 100kph:)
>
>> plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
>> rozszerzoną.
>
> W stosunku do poprzednich Multistrad? Raczej głównie postawili w Ducati
> na dynamikę.
I na gadżety:) Ale to fajne gadżety a stare Multistrady są strasznie
brzydkie....
>
>> a może się doczekamy 19" ?
>
> Nie sądzę. Przecież nawet w przypadku Bum i KTMów Adv. conajmniej połowa
> sprzętów nie opuszcza asfaltu. Tu chodzi bardziej o styl i marzenia, nie
> realną użyteczność.
Dla mnie to raczej taka TDM/Tiger. Ma się udać zjechać w teren ale
raczej to po czarnym...
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)
-
14. Data: 2010-03-02 14:06:41
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Qlfon <r...@l...pl>
Monster pisze:
> W dniu 2010-03-02 13:48, de Fresz pisze:
>
>> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
>> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoramiennego
>> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej bywało
>> - zapaskudzone tłumikiem.
>
> W Dukatach zawsze było odsłonięte,w poprzedniej nawet bardziej,wydech
> był pod siedzeniem,ale pyszczek ma teraz ładniejszy,co do
> czterozaworowca w tym modelu mam mieszane uczucia.
>
>
Usuniecie wydechu spod siedzenia podyktowane było komfortem pasażera.
Poza tym zmieścili tam całkiem spory schowek. Jeżdziłem kiedyś 1098 i
takich katuszy termicznych jakie na nim miały miejsce nie chciałbym
przeżywać jeszcze raz. Silnik jest zmodernizowaną Testastrettą.
Pokombinowali coś z czasami otwarcai zaworów i dzięki temu środek jest
lepszy i regulacje zaworów się podwoiły:) (ok 24kkm)
150 koni i niecałe 200kg? Dla mnie bomba...
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)
-
15. Data: 2010-03-02 14:08:45
Temat: Re: Nowa Multistrada,,,,
Od: Qlfon <r...@l...pl>
de Fresz pisze:
> On 2010-03-02 14:21:48 +0100, Kuczu <q...@g...com> said:
>
>>> a kto nie widział, niech zobaczy
>>> http://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery/test_motocykli
/Ducati_Multistrada_1200_reinkarnacja/Czarna_Multist
rada_1200_tyl.jpg.html
>>>
>
>
> Kierunki
>>>
>> w handbarach ? Odwazne jak na "enduro" w krzoki.
>
> I tak postęp w stosunku do Hypermotarda, gdzie w handbarach są i
> rozkładane na boki lusterka i kierunki (w opcji). A supermociakom też
> się zdarza potarzać...
>
I tu i tu bedzie drogo jak położysz sprzęta. Ale duży HM to banana na
twarzy cały dzień - nawet SuperDuke mi nie dal takiej radochy jak to
coś. w cywilizowanym świecie można wziąć takie sprzęty na testy po kilka
godzin. Ehhh..., pomarzyć....
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)