-
Date: Tue, 02 Mar 2010 15:02:13 +0100
From: Qlfon <r...@l...pl>
Reply-To: r...@l...pl
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Nowa Multistrada,,,,
References: <4b8ce684$1@news.home.net.pl>
<b...@z...googlegroups.com>
<hmj1f3$ep8$1@inews.gazeta.pl>
<0...@t...googlegroups.com>
<hmj33i$knh$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <hmj33i$knh$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
NNTP-Posting-Host: 89.167.48.2
Message-ID: <4b8d1a65$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1267538533 89.167.48.2 (2 Mar 2010 15:02:13 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 50
X-Authenticated-User: rav.life
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:618198
[ ukryj nagłówki ]de Fresz pisze:
> On 2010-03-02 14:03:14 +0100, Mad <r...@w...pl> said:
>
>>> A mnie nie zachwyciła z tym kaczym ryjem, za to ładnie pokazali tylne
>>> koło - w końcu wykorzystywanie możłiwości estetycznych jednoram
>> iennego
>>> wahacza staje się coraz bardziej popularne, a nie jak to drzewiej
>>> bywało - zapaskudzone tłumikiem.
>>>
>>>> silnik 150KM to naprawdę dużo, a lekkim
>>>> terenie można zdjąć do 100 jednym kliknięciem.
>>>
>>> Te koła 17" to raczej na baaardzo lekki teren.
>>
>> wydaje mi się, że konstruktorom nie chodziło o stworzenie enduro,
>> raczej właśnie takiego "multi" który by sobie radził nieco lepiej na
>> szutrach niż przeciętny golas. tak przynajmniej interpretuę ten
>> design.
>
> Oczywiście że jest to sprzęt grający w lidze z Tigerem, Viadrem czy
> dużym V-Stromem, a nie LC8 Adv. czy Bumą Adv. Ale zdjęcie z materiałów
> prasowych z ładnym skokiem ma niby działać na wyobraźnię - ciekawi mnie
> czy po paru takich skokach sprzęt nadawał się jeszcze do powrotu na
> kołach do domu ;-)
W wywiadzie który jest w ww. czasopiśmie koleś od testów mówi, że
katowali ja na poligonach gdzie spotykali czołgi. prędkości wg niego
bywały w okolicach 100kph:)
>
>> plus za dynamikę i unwersalność - moim zdaniem nieco
>> rozszerzoną.
>
> W stosunku do poprzednich Multistrad? Raczej głównie postawili w Ducati
> na dynamikę.
I na gadżety:) Ale to fajne gadżety a stare Multistrady są strasznie
brzydkie....
>
>> a może się doczekamy 19" ?
>
> Nie sądzę. Przecież nawet w przypadku Bum i KTMów Adv. conajmniej połowa
> sprzętów nie opuszcza asfaltu. Tu chodzi bardziej o styl i marzenia, nie
> realną użyteczność.
Dla mnie to raczej taka TDM/Tiger. Ma się udać zjechać w teren ale
raczej to po czarnym...
--
Qlfon, Lublin - w końcu:)
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=