    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa Mirai
    Date: Tue, 8 Dec 2020 12:45:56 +0000

    On 08/12/2020 12:04, Janusz wrote:

    > No nie, akurat techniką się interesuję i śledzę na bieżąco i nie ma
    > takich info co kilka miesięcy jak sugerujesz, owszem wymyślili żeby
    > litowe robić bez litu tyle że to już dawno było a teraz podobno udało
    > się udoskonalić je. O aku z wymienianym elektrolitem pierwsze słyszę.
    > Bardzie liczyłem że uda się im udoskonalić superkondesatory żeby więcej
    > energii magazynowały, bo moc mają rewelacyjną, nie tracą w niskich
    > temperaturach ale pojemność mają kiepską  z L objętości czy kg wagi w
    > stosunku do litowych.

    https://moto.rp.pl/technologie/27909-rewolucyjna-bat
    eria-z-izraela-elektryczne-auto-naladowane-w-5-minut

    https://spidersweb.pl/bizblog/tesla-dzien-baterii-gi
    elda/

    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/779229
    0,toyota-samochod-elektryczny-akumulator-zasieg-stal
    y-elektrolit-bateria-sprzedaz.html

    https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Akumula
    tor-ze-stalym-elektrolitem-ladowanie-auta-w-15-minut
    ,41277,2

    https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samoch
    ody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-toyota-zbu
    dowala-baterie-o-siedmiokrotnie-wiekszej-pojemnosc,n
    Id,4690598

    https://www.green-news.pl/1404-1000-km-na-jednym-lad
    owaniu-nowa-bateria-Fraunhofer

    https://moto.pl/MotoPL/7,170318,25837642,nadchodzi-a
    kumulatorowa-rewolucja-chinski-producent-opracowal.h
    tml

    https://elektronikab2b.pl/biznes/50254-samochody-ele
    ktryczne-czekaja-na-nowe-akumulatory-i-bezprzewodowe
    -ladowanie

    https://elektronikab2b.pl/biznes/50195-krzem-moze-by
    c-droga-do-zwiekszenia-potencjalu-akumulatorow

    https://moto.rp.pl/technologie/30612-grafenowa-przys
    zlosc-samochodow-elektrycznych

    https://dzienniknaukowy.pl/nowe-technologie/naukowcy
    -opracowali-nowy-typ-niezwykle-wydajnych-baterii-lit
    owo-siarkowych

    ostatnio bylo glosno o jakiejs firmie z Estonii ale nie moge znalezc.