-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.tenant1-nat1.s
anger.ac.uk!not-for-mail
From: K <n...@e...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowa Mirai
Date: Tue, 8 Dec 2020 12:45:56 +0000
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <rqnsi5$g1s$1$horizn@news.chmurka.net>
References: <rq2ld5$b97$1$horizn@news.chmurka.net>
<e...@4...com> <rqa8oc$a7t$1@dont-email.me>
<5fc8ee2a$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
<1569037226$20201203150059@squadack.com> <rqark4$7u5$3@dont-email.me>
<5753324626$20201203161056@squadack.com> <rqb08o$b0o$1@dont-email.me>
<5fca5334$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
<rqdq3a$5m0$1$Janusz@news.chmurka.net>
<rqkt8d$nu$1$horizn@news.chmurka.net>
<rqnq54$bmu$1$Janusz@news.chmurka.net>
NNTP-Posting-Host: tenant1-nat1.sanger.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 8 Dec 2020 12:45:57 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="horizn";
posting-host="tenant1-nat1.sanger.ac.uk:193.62.205.241";
logging-data="16444";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.10.0
Content-Language: en-GB
In-Reply-To: <rqnq54$bmu$1$Janusz@news.chmurka.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2688322
[ ukryj nagłówki ]On 08/12/2020 12:04, Janusz wrote:
>>
>> Drogi Januszu, takie wiadomosci jak te, ktore zacytowales pojawiaja
>> sie co kilka miesiecy. Jakby dobrze sprawdzic to powinno wyjsc, ze juz
>> od roku sa na rynku elektryki o zasiegu 1000-2000km z czasem ladowania
>> do 100% ponizej 30 minut.
> No nie, akurat techniką się interesuję i śledzę na bieżąco i nie ma
> takich info co kilka miesięcy jak sugerujesz, owszem wymyślili żeby
> litowe robić bez litu tyle że to już dawno było a teraz podobno udało
> się udoskonalić je. O aku z wymienianym elektrolitem pierwsze słyszę.
> Bardzie liczyłem że uda się im udoskonalić superkondesatory żeby więcej
> energii magazynowały, bo moc mają rewelacyjną, nie tracą w niskich
> temperaturach ale pojemność mają kiepską z L objętości czy kg wagi w
> stosunku do litowych.
>
https://moto.rp.pl/technologie/27909-rewolucyjna-bat
eria-z-izraela-elektryczne-auto-naladowane-w-5-minut
https://spidersweb.pl/bizblog/tesla-dzien-baterii-gi
elda/
https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/779229
0,toyota-samochod-elektryczny-akumulator-zasieg-stal
y-elektrolit-bateria-sprzedaz.html
https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Akumula
tor-ze-stalym-elektrolitem-ladowanie-auta-w-15-minut
,41277,2
https://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-samoch
ody-elektryczne/samochodyelektryczne/news-toyota-zbu
dowala-baterie-o-siedmiokrotnie-wiekszej-pojemnosc,n
Id,4690598
https://www.green-news.pl/1404-1000-km-na-jednym-lad
owaniu-nowa-bateria-Fraunhofer
https://moto.pl/MotoPL/7,170318,25837642,nadchodzi-a
kumulatorowa-rewolucja-chinski-producent-opracowal.h
tml
https://elektronikab2b.pl/biznes/50254-samochody-ele
ktryczne-czekaja-na-nowe-akumulatory-i-bezprzewodowe
-ladowanie
https://elektronikab2b.pl/biznes/50195-krzem-moze-by
c-droga-do-zwiekszenia-potencjalu-akumulatorow
https://moto.rp.pl/technologie/30612-grafenowa-przys
zlosc-samochodow-elektrycznych
https://dzienniknaukowy.pl/nowe-technologie/naukowcy
-opracowali-nowy-typ-niezwykle-wydajnych-baterii-lit
owo-siarkowych
ostatnio bylo glosno o jakiejs firmie z Estonii ale nie moge znalezc.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk
- 2025-01-27 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Java Developer <=