    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa Mirai
    Date: Wed, 2 Dec 2020 09:50:19 +0000

    On 01/12/2020 18:21, Myjk wrote:
    > Tue, 1 Dec 2020 08:33:25 +0000, K

    > Ty to jesteś dziwny. Twierdzisz że jest czas, ale jak się pisze że
    > elektryfikacja prądowa samochodów w toku to jakoś nie dopuszczasz do
    > siebie. Pomimo że statystyki mówią same za siebie. Start programu
    > wodorowego Toyoty 2007, do 2019 sprzedano 10 tys. samochodów. Pierwsze EVy
    > ruszyły w 2008, do dzisiaj sprzedane 8 mln. szt. Wodorówki to nawet nie
    > jest 0,5% udziału w rynku.

    Ale Toyota w tym czasie tez sie pchala w elektryki i zreszta nadal to
    robi. Jakby nie bylo sensu pchania sie w wodor to by tego nie robili,
    elektryki/hybrydy mialy priorytet i mozliwe, ze nadal maja. Nie robiliby
    tego inni producenci i nie pchaly by sie w to rzady np. Niemiec.
    Najwidoczniej uznali, ze nastapil kres rozwoju baterii, a jednoczesnie
    warto sie uniezaleznic od Chin i USA. Chyba nie oczekujesz, ze
    ktokolwiek powie to wprost.

    > To jest opinia na podstawie obserwacji statystyk o długości podróży
    > przecietnego europejczyka (a Polak mniej jeździ niż europejczyk). Zresztą
    > nawet na tej grupie jest parę osób które nie widzą w tym większego
    > problemu, problem widzą tylko i wyłącznie w cenie (w tym ja) -- więc nie
    > kłam.

    > Przecież oni to dla reklamy zrobili tylko i wyłącznie...

    A rzady innych krajow, ktore zdecydowaly sie zainwestowac w rozwoj tej
    technologii tez to robia dla reklamy?