  • 1. Data: 2010-04-01 10:15:56
    Temat: Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    Po długich podchodach do samochodów mini(Twingo, Ka, 500) szanowna małżonka
    dojrzała i zamierza kupić ... Fiestę.
    Google jest raczej ubogi w opinie(w sumie dość nowy model) stąd prośba do
    Was - ktoś ma takie cudo? A może ktoś znajomy ma?
    Każda opinia mile widzina, bo gazety motoryzacyjne uważam za bardzo
    "sprzedajne" i to, że się nad Fiestą rozpływają wcale mnie nie przekonuje.

    Kub@

  • 2. Data: 2010-04-01 12:21:58
    Temat: Re: Nowa Fiesta 1.4 benzyna - prośba o opinie
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Każda opinia mile widzina, bo gazety motoryzacyjne uważam za bardzo
    > "sprzedajne" i to, że się nad Fiestą rozpływają wcale mnie nie przekonuje.

    Wiele ci nie pomoge poza swego rodzaju uspokojeniem :)
    Mam poprzednia fieste 1.3 (ten starszy silnik duratec na bazie zeteca
    projektowanego w brazylii - wolnoobrotowy).

    Jezdzi sie wygodnie (ciutke glosniejsza niz np passat combi). Pali malo. Nie
    psuje sie i jest pakowna.

    Jak kupowalem to rozwazalem pande, albee, getz-a.
    Nie zaluje, polecam.
    Ale moja to ciutke inne autko niz ta nowa fiesta.
    U mnie tez zona zdecydowala i w sumie dobrze wyszlo.
    Serwis forda na slasku jest OK, nie trafilem na duze zdzierstwo i na jakies wtopy.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-04-01 12:49:54
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > U mnie tez zona zdecydowala i w sumie dobrze wyszlo.
    > Serwis forda na slasku jest OK, nie trafilem na duze zdzierstwo i na

    Osobiscie, gdybym mial wybrac wsrod podanych aut tj. Twingo, Ka, 500 - to
    tez wybralbym Fieste ;-)

    Wiec malzonka wg mnie dokonala slusznego wyboru.

  • 4. Data: 2010-04-01 13:14:13
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Osobiscie, gdybym mial wybrac wsrod podanych aut tj. Twingo, Ka, 500 - to
    > tez wybralbym Fieste ;-)
    >
    > Wiec malzonka wg mnie dokonala slusznego wyboru.

    Kwestia dodatkowych drzwi przeważyła bo tak to Twingo 100/133KM mi się
    bardziej podoba niż Fiesta.
    Tym bardziej, że oczywiście jak większość babek jedynym rozważanym kolorem
    był jakiś z pogranicza różu i fioletu(Hot Magenta), w którym nawet w razie
    sytuacji awaryjnej nie mógłbym się pojawić :)
    Na szczęście Ford przegiął i do środka dał też różowo-fioletową tapicerkę i
    plastiki a tego już nawet kobieta nie jest w stanie przełknąć i dlatego
    jakiś bardziej ludzki kolor chyba w końcu będzie wybrany.

    Kub@

  • 5. Data: 2010-04-01 13:16:19
    Od: "Kub@" <k...@p...onet.pl>

    > Wiele ci nie pomoge poza swego rodzaju uspokojeniem :)
    > Mam poprzednia fieste 1.3 (ten starszy silnik duratec na bazie zeteca
    > projektowanego w brazylii - wolnoobrotowy).
    Ten 1.4 który jest w interesującej nas wersji to chyba dalsza ewolucja tego
    1.3.
    O poprzedniej Fieście znalazłem kilka opinii i są raczej pozytywne, ale ten
    nowy nie jest jakoś szczególnie często komentowany.

    Kub@

  • 6. Data: 2010-04-01 18:15:18
    Od: p...@p...onet.pl

    > Ten 1.4 który jest w interesującej nas wersji to chyba dalsza ewolucja tego
    > 1.3.

    Oj raczej nie. Ten 1.3 to 8 zaworowy a te pozostale silniki w poprzednich
    fiestach sprzedawanych u nas to 16 zaworowce.
    Teraz z tego co pamietam wszystkie sa 16 zaworowe.

    > O poprzedniej Fieście znalazłem kilka opinii i są raczej pozytywne, ale ten
    > nowy nie jest jakoś szczególnie często komentowany.

    Bo jest nowy i nie jest okropnie popularny. Trudno mi znalezc miejsce poza
    fiestaclubpolska czy ford club gdzie moglbys sie wiecej dowiedziec.

    Zarejestruj sie na tych forach i popytaj...