-
1. Data: 2010-04-01 10:24:01
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Od: "RoB" <r...@g...pl>
Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
wiadomości news:hgu507$5p4$1@achot.icm.edu.pl...
> Pab_lo pisze:
>
>> Te samochody nie nadaja sie w teren a co najwyzej na snieg w Bialce
>> Tatrzanskiej lub bloto na nowo budowanym osiedlu.
>
> 1. Reduktor i blokade mostu ma tylko Touareg z calego towarzystwa.
> 2. 5.0 V10 TDI to problemowy i wcale nie fajnie brzmiacy silnik.
> 3. Optimum pod wzgledem spalania/dynamiki/dzwieku to 3.0TDI (w miescie
> srednio 12-14 bez oszczedzania).
> 4. Jezdziles kiedys tym w "gorszym" terenie? Mam na mysli wzniesienia o
> sporym kacie + glebokie bloto? Z postu wnioskuje, ze nie skoro nie
> uzywales reduktora/blokady. A musze Cie zdziwic, bo T duzo bardziej sie
> nadaje w teren (aczkolwiek nikt nie twierdzi, ze bedzie tak samo dobry jak
> typowa niekomfortowa terenowka na odpowiednik ogumieniu) niz Cayenne/Q7,
> bo ma blokade/reduktor i (co nie jest bez znaczenia) jest duzo krotsze od
> w/w samochodow.
>
> --
> Pozdrawiam,
> Maciek
A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z pneumatyka czy bez ???
RoB
-
2. Data: 2010-04-04 00:46:02
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
news:hp1l74$hso$1@inews.gazeta.pl...
>
> A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z pneumatyka czy bez ???
>
Oczywiscie z pneumatyka...
Wez jednak pod uwage, ze komplet nowych amorow kosztuje circa 10 tys zl.
--
Picasso
-
3. Data: 2010-04-06 00:59:39
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Od: "RoB" <R...@p...onet.pl>
Użytkownik "P_ablo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hp8h5e$i3j$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "RoB" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> news:hp1l74$hso$1@inews.gazeta.pl...
>>
>> A ktora lepsza wersja Touarega: zawieszenie z pneumatyka czy bez ???
>>
>
> Oczywiscie z pneumatyka...
> Wez jednak pod uwage, ze komplet nowych amorow kosztuje circa 10 tys zl.
I to wlasnie mnie przeraza... :(
Jaka jest ich zywotnosc ? Regeneruje sie je, czy wymiana tylko w serwisie
???
RoB
-
4. Data: 2010-04-12 00:22:08
Temat: Re: Dlaczego nie ML ? A moze VW Touareg ???
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "RoB" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:hpdq0r$bq1$1@news.onet.pl...
>
> I to wlasnie mnie przeraza... :(
> Jaka jest ich zywotnosc ? Regeneruje sie je, czy wymiana tylko w serwisie
> ???
>
Niestety nie przerabialem tematu i nie wiem co sie w srodku zuzywa. Kilka
lat temu mialem poprzednia generacje S klasy z przebiegiem 180 tys i aktywne
zawieszenie zaczelo siadac. Skonczylo sie na zakupie 2 amorow w ASO, o
regeneracji i zamienniku nie bylo mowy. ASO zaleca wymiane wszystkich 4...
Znajomego Cayenne (zawieszenie identyczne jak w Touaregu) ma prawie 200 tys
i fabryczne zawieszenie pracuje idealnie. Nie zawsze padaja amory, czasami
bywaja problemy z pompami.
--
Picasso