-
1. Data: 2011-11-19 00:13:25
Temat: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Czołem
A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
atmosferyczne, masakra.
Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
2. Data: 2011-11-19 00:18:35
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>
Użytkownik "Lewis"
> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
Turbina.
;-)
-
3. Data: 2011-11-19 01:37:47
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-19 00:18, Przemysław Czaja pisze:
>
> Użytkownik "Lewis"
>
>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
>
> Turbina.
>
> ;-)
Rozebrana, sprawdzona, wyczyszczona pisałem już :P
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
4. Data: 2011-11-19 08:09:20
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-11-19 01:37, Lewis pisze:
> W dniu 2011-11-19 00:18, Przemysław Czaja pisze:
>>
>> Użytkownik "Lewis"
>>
>>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
>>
>> Turbina.
>>
>> ;-)
>
> Rozebrana, sprawdzona, wyczyszczona pisałem już :P
>
Ciegno zmiennej geometrii wyregulowane bylo?
--
Karolek
-
5. Data: 2011-11-19 08:52:29
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>
On 11/19/2011 12:13 AM, Lewis wrote:
> Czołem
> A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
> ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
> też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
> wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
>
> Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
> atmosferyczne, masakra.
> Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
>
> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
>
zgaduje: software w ECU?
-
6. Data: 2011-11-19 10:22:16
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-19 08:52, m...@i...pl pisze:
> On 11/19/2011 12:13 AM, Lewis wrote:
>> Czołem
>> A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
>> ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
>> też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
>> wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
>>
>> Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
>> atmosferyczne, masakra.
>> Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
>>
>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
>>
>
> zgaduje: software w ECU?
Soft jest w 100% seryjny i nie było nic grzebane, a padło z dnia na
dzień po trasie Suwałki-Bremmen-Suwałki.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
7. Data: 2011-11-19 10:23:38
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-19 08:09, Karolek pisze:
> W dniu 2011-11-19 01:37, Lewis pisze:
>> W dniu 2011-11-19 00:18, Przemysław Czaja pisze:
>>>
>>> Użytkownik "Lewis"
>>>
>>>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
>>>
>>> Turbina.
>>>
>>> ;-)
>>
>> Rozebrana, sprawdzona, wyczyszczona pisałem już :P
>>
>
> Ciegno zmiennej geometrii wyregulowane bylo?
>
Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,
po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
8. Data: 2011-11-19 12:30:21
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Karolek <d...@o...pl>
W dniu 2011-11-19 10:23, Lewis pisze:
>
> Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,
I tak bym to sprawdzil, szczegolnie, ze do czyszczenia geometrii trzeba
sciagac silownik.
> po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.
>
Moze silownik podcisnieniowy sie zacina i stad te problemy (jak sam
silownik jest zapieczony to objawy sa w zasadzie identyczne jak w
przypadku zapieczonych lopatek zmiennej geometrii).
--
Karolek
-
9. Data: 2011-11-19 16:37:41
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2011-11-19 12:30, Karolek pisze:
> W dniu 2011-11-19 10:23, Lewis pisze:
>
>>
>> Sztanga aktuatora nie była ruszana, jest fabrycznie zabezpieczona farbą,
>
> I tak bym to sprawdzil, szczegolnie, ze do czyszczenia geometrii trzeba
> sciagac silownik.
Owszem siłownik był wyjmowany i dokładnie czyszczony oraz przesmarowany
smarem miedziowym, nie stawiał ponadnormalnego oporu.
>
>> po zdjęciu podciśnienia z aktuatora turbo doładowuje do max 0,7bar.
>>
>
> Moze silownik podcisnieniowy sie zacina i stad te problemy (jak sam
> silownik jest zapieczony to objawy sa w zasadzie identyczne jak w
> przypadku zapieczonych lopatek zmiennej geometrii).
Spróbuję jeszcze raz z tym siłownikiem ale nie wydaje mi się aby turbina
i siłownik były źle wyczyszczone i nadal się zacinały.
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis
-
10. Data: 2011-11-19 18:23:53
Temat: Re: Notlauf - próbowałem wszystkiego.
Od: "X-Man" <k...@w...pl>
"Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message
news:ja7sgb$ni8$1@news.onet.pl...
> W dniu 2011-11-19 08:52, m...@i...pl pisze:
>> On 11/19/2011 12:13 AM, Lewis wrote:
>>> Czołem
>>> A więc mam problem z notlaufem jak wielu użytkowników 1.9TDI, silnik to
>>> ASZ, wyczyściłem turbinę, VNT chodzi płynnie, aktuator też, zawór N75
>>> też wyczyszczony, zamieniany z N18, podciśnienia sprawdzone, EGR
>>> wyczyszczony i zaślepiony, przepływomierz nowy i turbo przeładowuje...
>>> Na 3 biegu przepływ sięga 1249,5mg/R doładowanie 1,8-1,9 bar ponad
>>> atmosferyczne, masakra.
>>> Przy trybie awaryjnym doładowanie 0,6-0,7 bar i przepływ około 600mg/R.
>>> Ktoś ma pomysł co jeszcze może powodować przeładowanie?
>> zgaduje: software w ECU?
> Soft jest w 100% seryjny i nie było nic grzebane, a padło z dnia na dzień po
> trasie Suwałki-Bremmen-Suwałki.
sprawdź masy pod akumulatorem
pzdr
Piotrek