  • Data: 2011-12-16 14:29:57
    Temat: Re: Notebooki z klawiatura numeryczna i normalną
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-12-2011 o 15:10:09 Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    napisał(a):

    > Nie uznaję klawiatur i myszy bezprzewodowych. Są zawodne,
    > źle się sprawują w środowisku, gdzie jest kilkadziesiąt
    > komputerów w jednym miejscu, wymagają stałego dbania o
    > zasilanie.

    Tak samo jak i ja. Tzn ze 3 lata temu sparzyłem się jednym Labtec-iem,
    miała opóźnienia i wnerw nieraz brał bo pisałem jedno a wprowadzane było
    co innego, w końcu rozwaliłem ją o podłogę..
    Pomyślałem że może coś się zmieniło ws klawiatur, bo co do myszek jak
    najbardziej.

    > Myszy bezprzewodowe są do tego ciężkie i mają
    > często denerwujące opóźnienie po chwili nieużywania.

    Zgadza się. Ale to dot tylko czasów dawnych wcześniejszych i obecnych na
    bluetooth. Obecnie, a uznaję tylko Logitech, ww problem nie występuje
    całkowicie. Zarówno w sprzęcie za ok 50zł jak i za 150zł.
    Natomiast, jeszcze z rok czy dwa, w bezprzewodówkach występowało u mnie
    takie dokuczliwe uczucie leciutkiego nieskoordynowania ruchu kursora (dla
    wielu nieodczuwalne). Okazuje się, że i z tym jakoś sobie poradzili. Teraz
    nie ma kompletnie żadnej różnicy między przewodówką a bezprzewodówką.

    BTW.
    Od ponad roku używam czarnej Wireless Mouse M505, trochę mnie irytują mnie
    w niej odgłosy "klekotania" klawiszy, ale..

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas