  • 41. Data: 2014-11-19 12:06:01
    Temat: Re: Notebook vs stacjonarny do gier.
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 12:01, Chris pisze:
    > 3 x mSSD zamiennie na 1 x SSD + 1 x HDD + DVD/BD

    Dokładnie tak to wygląda, płytka pod mSSD jest wyjmowana i można tam
    wsadzić zwykły SSD/HDD

    http://youtu.be/CDQpVzz2AYw

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 42. Data: 2014-11-19 12:34:07
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 19 listopad (środa), gdy o godzinie 9:59 *Budzik*
    naskrobał(a):

    > A do stacjonarek dają?

    Nie dają, ale zazwyczaj monitor jest elementem zestawu.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-11-19 12:32:44

  • 43. Data: 2014-11-19 13:42:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-19 12:06, Użytkownik Chris napisał:

    > Dokładnie tak to wygląda, płytka pod mSSD jest wyjmowana i można tam
    > wsadzić zwykły SSD/HDD
    >
    > http://youtu.be/CDQpVzz2AYw

    To poproszę o namiary na laptopa gdzie nie tracąc napędu
    optycznego włożę jeden SSD na system i dwa dowolnego typu
    dyski na dane mające po 3 lub 4TB. Czas start.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2014-11-19 13:44:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-19 08:36, Użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > A co z grami, które są na konsoli, a nie ma na PC? :)

    A są takie porządne ? a nie zręcznościówki dla przedszkolaków ?
    To może zacznij od podania trzech fajnych strategii. :-)

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2014-11-19 13:54:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 13:42, RadoslawF pisze:

    > To poproszę o namiary na laptopa gdzie nie tracąc napędu
    > optycznego włożę jeden SSD na system i dwa dowolnego typu
    > dyski na dane mające po 3 lub 4TB. Czas start.

    Jak bym ci podał to i tak będziesz chciał taki gdzie wepnę 8 w RAID.

    W moim mogę podłączyć 3 x mSSD + 1 x HDD/SSD albo 2 x HDD/SSD i to mi
    starczy bo to laptop a nie stacjonarka. Dodam że nawet jak bym miał w
    domu stacjonarny to zew NAS jest i tak o niebo lepszy niż X sztuk w
    blaszaku.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 46. Data: 2014-11-19 13:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Heraklit r...@f...pl ...

    > Był sobie taki dzień: 19 listopad (środa), gdy o godzinie 9:59 *Budzik*
    > naskrobał(a):

    > Nie dają, ale zazwyczaj monitor jest elementem zestawu.

    Zwłaszcza w przypadku zestawu o ktorym mowa w tym watku, ktory to zestaw ma
    kosztowac 5000 bez monitora...

    To ze jest elementem zestawu w dzisiejszych czasach juz chyba nic nie
    znaczyło.
    W sumie to nie wiem czy kiedykolwiek znaczyło...?

  • 47. Data: 2014-11-19 19:33:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-11-19 13:54, Użytkownik Chris napisał:

    > Jak bym ci podał to i tak będziesz chciał taki gdzie wepnę 8 w RAID.

    Jakbyś podał to bym podziękował a nie wybrzydzał.
    Ale oboje wiemy że takich sprzętów nie ma w sprzedaży.

> [...]
    > starczy bo to laptop a nie stacjonarka. Dodam że nawet jak bym miał w
    > domu stacjonarny to zew NAS jest i tak o niebo lepszy niż X sztuk w

    To że tobie wystarczy nie oznacza że wystarczy komuś innemu.
    "lepszość" MASów wyraża się równoczesnym dostępem przez kilku
    użytkowników, a "gorszość" gorszym transferem.

    Pozdrawiam

  • 48. Data: 2014-11-19 21:59:29
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-11-19 08:47, Chris pisze:
    > Tylko jak przejdziesz i ci się znudzi to kasa w błoto na PC a na XBOX
    > wystawiasz na allegro i sprzedajesz a za tą kasę kupujesz następną grę.
    no i xbox to jeszcze kinect, żony córki i nie tylko to jednak w dużej
    cześci jednak gry/programy na kinecta

  • 49. Data: 2014-11-20 08:26:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 19:33, RadoslawF pisze:

    > Jakbyś podał to bym podziękował a nie wybrzydzał.
    > Ale oboje wiemy że takich sprzętów nie ma w sprzedaży.

    I się mylisz po raz kolejny:

    Alienware M18x R2
    3 x HDD/SSD 2,5" + mSATA SSD
    https://www.youtube.com/watch?v=UlLxbZxHS90

    > To że tobie wystarczy nie oznacza że wystarczy komuś innemu.
    > "lepszość" MASów wyraża się równoczesnym dostępem przez kilku
    > użytkowników, a "gorszość" gorszym transferem.

    Ale ciągle piszemy o laptopie a nie DATA CENTER więc twoje wywody są bez
    sensu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 50. Data: 2014-11-20 09:10:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-11-19 21:59, Jawi pisze:
    > no i xbox to jeszcze kinect, żony córki i nie tylko to jednak w dużej
    > cześci jednak gry/programy na kinecta

    A PS3 MOVE gdzie też można się nieźle zmachać przed TV.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl