eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNorwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodzeRe: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
  • Data: 2020-01-03 04:24:21
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: j...@j...org szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, January 3, 2020 at 11:50:03 AM UTC+9, RadoslawF wrote:

> [...]
    naukowego z tamtych czasów, które takie coś wyprodukowało?

    wyprodukowało, że morza miały się podnieść o 1 metr do roku 2010?

    czasopismo, a artykuły mają recenzje naukowe.
    generalnie jest tragedia narodowa.

    London there

    sięgną II piętra (choć wszyscy - i mieszkańcy, i dziennikarze, i naukowcy - słusznie
    wskazywali, że jest olbrzymi problem z końskim łajnem), a historia o naukowcach
    piszących o gównie w Londynie sięgającym do II piętra okazała się mitem.

    sobie coś sobie pod nosem pomarudzić o najgłupszym z trolli czy o "podstawowych
    faktach z historii".

    > Nie ja pisałem o źródłach naukowych, ja potwierdziłem że taki
    > problem był dyskutowany, ale jak kto głupi to ani sam w internecie
    > nie znajcie ani nie zrozumie jak informację inni mu podlinkują.
    > I jak rano spojrzysz w lustro to sobie o trollu przypomnij.

    Cieszę się że zrozumiałeś, że walnąłeś głupstwo.

    Miłego roku życzę.