eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNorwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodzeRe: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
  • Data: 2020-01-02 08:29:34
    Temat: Re: Norwegia - kraj, w którym w tym roku nie zginęło żadne dziecko na drodze
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba być niewiarygodnie zadufanym w sobie, żeby ot, tak - bez
    > jakiejkolwiek WŁASNEJ wiedzy na ten temat - ferować takie wyroki.

    Temat jest niezwykle szeroki.
    3 lata temu miałem identyczne zdanie jak Ty. Zacząłem się edukować,
    czytać. Dziś mówię zupełnie co innego. Większość 'popularnych'
    argumentów przeciwników sprawczej roli człowieka - jest dokładnie
    wyjaśnionych.
    Podobno naukowe prognozy sprzed 30 lat - sprawdzają się obecnie co do joty.
    Cały świat naukowy mówi jednym głosem.
    Naprawdę zachęcam do zgłębienia tematu. Jest ciekawy, jest też
    deprymujący. Niektórzy wpadają w eko-depresję (jest już taka jednostka
    chorobowa).

    --
    MN