eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim › Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
  • Data: 2011-03-07 20:58:12
    Temat: Re: Nooo w Wawie jest coraz ciekawiej ;) 162km/h na Siekierkowskim
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    > I niestety, chamski. Zamiast 'poproś - skorzystaj' jest 'wymuś - przeproś'.

    Nie zauważyłem. Po prostu jeździ się zdecydowaniej - po prostu jak w
    lusterku samochód się nie powiększa, to znaczy, że można zmieniać pas.
    Nikt zawału nie dostaje, jak ktoś z sąsiedniego pasa wjeżdza przed
    maskę, jeśli tylko nie musi hamować (zbyt gwałtownie). A prosić nie ma
    co - niby jak? Wrzucasz kierunek - jak cię puszczą to jedziesz. Cała
    filozofia.

    Shrek.