  • Data: 2014-12-15 16:51:20
    Temat: Re: Nokie Here na Androida w Google Play
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/12/14 12:46, Trybun wrote:
    > ani UMP, ani OSM nie mają numeracji na wsiach. W mojej wsi i okolicznych
    > na UMP są numery bo ja je zgłosiłem w poprawkach, ale jest to unikatowe
    > zjawisko na tej mapie, natomiast numeracja w Here obejmuje wsie w całym
    > kraju.

    No toż mówię: Here zaciągnęło hurtem dane upublicznione w lipcu. OSM i
    UMP idą w tym samym kierunku*, ale nie pracują nad tym w ramach etatów,
    i czyszczą duble, więc dzieje się wolniej. Ale się dzieje.
    Może przykłady wsi-na-zadupiu z numeracją? Kościuszków, a obok
    Tadeuszów, gmina Pionki
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=51.44132
    &lon=21.41628
    Samoś w środku niczego mi się wylosował, gmina Świecie powiat Grudziądz
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=17&lat=53.46376
    &lon=19.143
    może ściana wschodnia? Kompletne gmina Czeremcha, gmina Nowinka za
    Augustowem, a może coś z zachodu, proszę, gmina Wolsztyn czy
    Międzyrzecz... A jak masz konkretne potrzeby to zgłoś sam-wiesz-gdzie,
    na jutro będzie ;-)

    * a dokładniej: korzystając z systemów gminnych, a wręcz odpytując gminy
    jedna po drugiej. Niewiele to poprawia, a dużo spowalnia, no ale tak.
    Lepsza jakość, niż ilość.
    --
    Alf/red/