  • Data: 2010-12-05 22:44:56
    Temat: Re: Nokian WR G2 zdaje mi się, czy ten typ tak ma?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin DoQ

    > Wychodzi na to że w ADAC też pracują głupki i z nieznanych przyczyn
    > testują je jako zimówki

    Twierdzisz, ze producent na własnej stronie podaje błędne informacje na
    temat własnego produktu? ADAC może je sobie zakwalifikowac jak mu się
    podoba, faktem jest, że potraktowane jako zimówki wypadły raczej kiepsko,
    w drugiej połowie stawki, przy czym miały prawie najlepszy wynik na
    suchym i kiepski na śniegu.

    --
    ignorance is bliss