  • 1. Data: 2010-04-12 21:24:49
    Temat: Nokia ovi suite vs. pc suite
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Czego używacie? Ponoć ovi to straszna kobyła, ale pewnie ma też swoje plusy?
    Warto ją instalować, czy zostać przy starym dobrym pc suite?
    S.

  • 2. Data: 2010-04-12 23:12:10
    Temat: Re: Nokia ovi suite vs. pc suite
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 00:24:49 Skylla <s...@n...op.pl> napisał(a):

    > Czego używacie? Ponoć ovi to straszna kobyła, ale pewnie ma też swoje
    > plusy?

    Pewnie ma...

    > Warto ją instalować, czy zostać przy starym dobrym pc suite?

    Ja wytrzymałem z 2 tyg i dałem za wygraną i z powrotem jest PC Suite.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-04-13 08:05:47
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Ja osobiście opowiadam się za Ovi :).

    Kwestia gustu...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 4. Data: 2010-04-13 09:22:48
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > Ja osobiście opowiadam się za Ovi :).

    małe uzasadnienie?

  • 5. Data: 2010-04-13 09:53:59
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Podoba mi się np. to, że w nowym pakiecie wszystkie narzędzia są wbudowane.
    Nie ma już potrzeby instalacji zewnętrznego NSS cele upgrade'u softa.
    Wszystko w jednym miejscu. Fajniej także obsługuje mi się wiadomości spod
    Ovi. Ładnie synchronizuje sms'y po podłączeniu i daje szybki dostęp do
    wiadomości (pisanie, czytanie, przeglądanie) w formie chat'u. Także kontakty
    przegląda się dość ciekawie.

    Ogólnie IMHO program ciekawszy.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 6. Data: 2010-04-13 10:23:50
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 12:53:59 Wycior <w...@w...pl> napisał(a):

    > Podoba mi sie np. to, ?e w nowym pakiecie wszystkie narzedzia s?
    > wbudowane.
    > Nie ma ju? potrzeby instalacji zewnetrznego NSS cele upgrade'u softa.

    :) I co oprócz niego? Bo piszesz jakby połowy nie było.

    > Wszystko w jednym miejscu. Fajniej tak?e obs?uguje mi sie wiadomo?ci spod
    > Ovi. ?adnie synchronizuje sms'y po pod??czeniu i daje szybki dostep do
    > wiadomo?ci (pisanie, czytanie, przegl?danie) w formie chat'u. Tak?e
    > kontakty
    > przegl?da sie do?ae ciekawie.
    >
    > Ogólnie IMHO program ciekawszy.

    Synchronizuje się tak samo i różnica jest tylko w tym układzie chat
    wiadomości i podglądzie kontaktów.
    Czyli ogólnie żadne zmiany. Dla mnie spiepszyli interface całkowicie,
    zdobili toporny i bez ładu i składu.
    Wygląda terasz jak najnowsze gg :)

  • 7. Data: 2010-04-13 11:17:02
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 13-04-2010 o 15:00:08 Wycior <w...@w...pl> napisał(a):

    > Tak?e jak wy?ej... Kwestia gustu :)

    Powiem Ci że na początku (kilka dni) byłem zadowolony, powiew świeżości,
    nowości, nowoczesności i jakaś odmiana. A później stwierdziłem że
    ergonomia jest do bani. Tak jak w dotykowcu którego niedawno używałem,
    niby wszystko fajne i super i lepsze, ale po jakimś czasie kiedy naprawdę
    trzeba szybko coś zrobić a stojąc na jednej nodze z jedną wolną ręką, to
    ni w ząb.

  • 8. Data: 2010-04-13 12:00:08
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Także jak wyżej... Kwestia gustu :)

    --
    Pzdr., Wycior

  • 9. Data: 2010-04-13 21:20:40
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    W dniu 2010-04-13 11:53, Wycior pisze:
> [...]
    > wiadomości (pisanie, czytanie, przeglądanie) w formie chat'u. Także kontakty

    A ma ktoś z koleżeństwa patent na to, aby niekoniecznie przy każdym
    włączeniu kompa/wejściu z telefonem w zasięg BT Ovi Suite wywalało się
    swoim cukierkowym interfejsem na cały ekran, a tylko dyskretnie
    poinformowało w trayu o tym, że coś się połączyło/rozłączyło?