  • Data: 2010-04-13 11:17:02
    Temat: Re: Nokia ovi suite vs. pc suite
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-04-2010 o 15:00:08 Wycior <w...@w...pl> napisał(a):

    > Tak?e jak wy?ej... Kwestia gustu :)

    Powiem Ci że na początku (kilka dni) byłem zadowolony, powiew świeżości,
    nowości, nowoczesności i jakaś odmiana. A później stwierdziłem że
    ergonomia jest do bani. Tak jak w dotykowcu którego niedawno używałem,
    niby wszystko fajne i super i lepsze, ale po jakimś czasie kiedy naprawdę
    trzeba szybko coś zrobić a stojąc na jednej nodze z jedną wolną ręką, to
    ni w ząb.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?