  • Data: 2011-01-19 06:54:42
    Temat: Re: Nokia messaging
    Od: Manhattan Project <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dowolny telefon z obsługą Push email (pod warunkiem, że i serwer to obsługuje).
    Ale czy push mail nie korzysta ze zwykłego połączenia z internetem? Czy
    innymi słowy - kiedy pobiera pocztę, czy można się dodzwonić?

    Za http://email.nokia.com/account/faq.action:

    Q: Czy mogę odbierać połączenia za pomocą mojego telefonu komórkowego
    podczas odbierania wiadomości e-mail?
    A: Tak. Podczas działania programu Nokia Messaging można nawiązywać i
    odbierać połączenia.

    > Albo zwykła, najzwyklejsza Nokia ze skonfigurowaną aplikacją email i ustawioną
    częstotliwością sprawdzania poczty rzędu 5 minut.

    > k.

    Jak wyżej.