  • 1. Data: 2010-02-06 03:05:44
    Temat: Nokia e50 - czy zmiana obudowy to trudna sprawa?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    WSTĘP:
    na przyklad tutaj sprzedaja obudowe do nokii e50
    http://www.allegro.pl/item897411177_nowa_obudowa_nok
    ia_e50_korpus_klawiatura_gratis.html

    SPRAWA:

    w starej nokii e50 mam:
    - max wytarta klawiatura,
    - tylna,stalowa klapka [na zdjeciach:pierwsza z prawej] ledwo trzyma sie
    korpusu.
    ZTCW są dwa tego powody: zatrzask mocowany _w_srodku_telefonu_ [czy to ten
    maly elemencik na foto?], na ktorym klapka ma sie "zatrzasnąć", jest
    skopany; z kolei wyciecie/okienko zatrzaskowe w klapie tylnej tez jest lekko
    pogięte,jakby ktos sie z tą klapą tylną mocował.

    Na zdrowy rozum, to aby tylna klapka dobrze zatrzaskiwala sie, powinienem
    wymienic _całą_ obudowe [bo i wymiana klawiatury], czyli kupic caly pakiet
    ze zdjecia...

    PYTANIE:
    Czy "opakowanie" maszynerii noki e50 w nowa obudowe jest zadaniem raczej dla
    punktu uslugowego, czy można samodzielnie,czyli darmowo?
    Pytam, bo moze okazac sie, że wpada sie w kabaret - nagle okaze sie, ze
    wartosc tej operacji [obudowa+wymiana w punkcie]
    =50% wartosci uzywanej e50.

  • 2. Data: 2010-02-06 12:00:31
    Temat: Re: Nokia e50 - czy zmiana obudowy to trudna sprawa?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    http://tinyurl.com/yjjsepv

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-02-06 21:41:25
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    darnok in news:hkjlkv$2ji$1@inews.gazeta.pl
    > http://tinyurl.com/yjjsepv

    nie o to pytalem.
    (to jest pytanie do praktykow dlubania w ne50, ktorzy zechca dwa slowa
    konstruktywne w tej materii)

  • 4. Data: 2010-02-07 03:08:04
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:hkko66$68r$1@inews.gazeta.pl
    > darnok in news:hkjlkv$2ji$1@inews.gazeta.pl
    > nie o to pytalem.
    > (to jest pytanie do praktykow dlubania w ne50, ktorzy zechca dwa slowa
    > konstruktywne w tej materii)

    przepraszam.
    dales bardzo dobra odpowiedz.
    jeszcze raz sorry.
    [nie wiem,jak dalece jest to jednak tak proste (dla mnie),jak na zdjeciach,
    ale moze...?
    nie wiem tez za bardzo, ktore obudowy kompletne kupowac na allegro... czyli:
    ktore tak naprawde sa dobrej jakosci. Podejrzewam, ze wiekszosc to jakies
    tandety, za chwile cos sie ulamie,pognie,odlupie,farba z literami
    zejdzie...]

  • 5. Data: 2010-02-07 10:50:53
    Od: DanW <m...@g...pl>

> [...]
    > czyli: ktore tak naprawde sa dobrej jakosci. Podejrzewam, ze wiekszosc
    > to jakies tandety, za chwile cos sie ulamie,pognie,odlupie,farba z

    Nie wiem na jaką obudowę trafisz ale jak miałem ten telefon na gwarancji
    to co 3 miesiące wymieniali mi w serwisie klawiaturę bo ścierały się
    klawisze i nie było na to sposobu. Po trzeciej wymianie sprzedałem
    telefon i kupiłem samsunga - koniec z nokiami po 10 latach i tak mnie ta
    e50 zraziła tandetną klawiaturą, że nie mam zamiaru kupować nic z logo
    nokia. Pozdrawiam Dan.