  • 11. Data: 2011-10-05 09:19:30
    Temat: Re: Nokia e50, braki z managerze urządzeń
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał:

    > najprostszy sposob przeniesienia podstawowych kontaktow i numeru telefonu do
    > innego telefonu. Tyż pytanie :)

    Najprostrzym sposobem jest przełożenie karty pamięci z e50 do innego modelu i
    kopia kontaktów w formie wizytówek. Chyba że wolisz gołe kontakty bez
    dodatkowych informacji, wtedy rzeczywiście kilka podstawowych kontaktów, ale
    wtedy nie potrzebujesz już żadnego programu, żeby te kilka numerów przenieść.

    > maile z komorki?

    To już normalność. Jesteś np na wycieczce, w pracy, robisz zdjęcie i wysyłasz
    mailem. Chyba że, nie masz komu i po co wysyłać. Zresztą, mając te kilka
    kontaktów na sim, po co komuś maile.

  • 12. Data: 2011-10-05 11:23:18
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:j6h7fa$1q2$1@news.onet.pl
    [...............]
    > To już normalność. Jesteś np na wycieczce, w pracy, robisz zdjęcie i
    > wysyłasz mailem.

    jak jestem na wycieczce, to na wycieczce :) a laptop czeka w hotelu [jesli
    juz czeka].
    Gdy robie zdjecie to prosciej jest taka informacyjna foto wyslac jako mms, z
    mailem mozna poczekac do wieczora, do laptopa.

    > Chyba że, nie masz komu i po co wysyłać.

    nie uwazam za stosowne rozsylac na prawo i lewo meldunkow foto, ze wlasnie
    zobaczylem dwugłowa krowę, albo zamknietą synagoge,a miala byc otwarta. Ech,
    ten przymus permanentnego zasypywania sprawozdaniami z postepow w życiu :)

    > Zresztą,
    > mając te kilka kontaktów na sim, po co komuś maile.

    nie wiem jak to zdanie ma sie do wątku.

    (gdybym mial kilka kontaktow, to bym nie szukal softu)

  • 13. Data: 2011-10-05 12:42:35
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    A kto napisał:

    > najprostszy sposob przeniesienia podstawowych kontaktow i numeru telefonu do
    > innego telefonu. Tyż pytanie :)

    Skoro to są podstawowe kontakty, które mieszczą się wyłącznie na karcie SIM, to
    po grzyba Ci program? Przełóż kartę SIM do innego telefonu i skopiuj zawartość.
    Ale jeśli masz tych kontaktów jednak więcej, to zakładam, że masz w nich takie
    osoby, z którymi czasami wymieniasz się mailami i informacjami, które warto nimi
    wysłać, niż okrojonym mmsem. A wracając do softu. Zrób kopię kontaktów
    wszystkich na karcie pamięci. Tych z telefonu i tych z SIM. Zapiszą się w formie
    wizytówek, z wrzuceniem których już sobie poradzisz nawet bez programu.

  • 14. Data: 2011-10-05 18:03:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Tomek in news:j6hjc3$fge$1@news.onet.pl
    > Skoro to są podstawowe kontakty,

    bylem malo precyzyjny: podstawowe,czyli z 300 :)

    > Przełóż kartę SIM do innego telefonu i
    > skopiuj zawartość.

    ale po cholere mam kopiowac? :)
    To jest prosta sytuacja:
    mam cos na sim i mam w pamieci - chce z tych dwoch zrodel wygenerowac nowa
    zawartosc tej karty sim, czyli cos z sim pousuwac, co dokopiowac z pamieci
    tel,ale i cos tam wklepac z sim do telefonu. I zeby to pod jakas kontrola
    wykonac, to musze miec caly czas podglad-porownanie zawartosci obu miejsc. W
    kazdym razie podglad WYGODNY, a nie na piechote klikac po kazdym podejrzanym
    kontakcie: z sima na pamiec tel,albo odwrotnie.
    Po to mi edytor kontaktow sim i pamieci telefonu.