  • 1. Data: 2010-08-01 15:49:22
    Temat: Nokia albo nic?
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    Jeszcze do niedawna mówiło się, ze Nokia albo nic, tak przynajmniej
    mówiła większość znawców rynku GSM.

    Kilka tygodni temu zmuszony byłem zanieść moją Nokie do serwisu, w
    którym nie dość że w cholerę ludzi, to jeszcze konsultant wzięty na
    spytki, powiedział, ze obecna Nokia to już nie to samo :(

    I teraz pytanie, co waszym zdaniem warto wziąć? Obecnie mam 6210
    Navigator, i odpowiada mi jego funkcjonalność. Wiec coś o podobnej
    funkcjonalności, ale bardziej wytrzymałe :)

  • 2. Data: 2010-08-01 21:36:58
    Temat: Re: Nokia albo nic?
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    S P 1 Q X L pisze:
    > Jeszcze do niedawna mówiło się, ze Nokia albo nic, tak przynajmniej
    > mówiła większość znawców rynku GSM.

    znawców : ROTFL

> [...]
    > Navigator, i odpowiada mi jego funkcjonalność. Wiec coś o podobnej
    > funkcjonalności, ale bardziej wytrzymałe :)

    O ile masz sprecyzowane wymagania to sprawdź na gsmarena.com - który
    model spełnia - i pytaj wtedy googla allegro i grupę...
    ToMasz