  • 1. Data: 2010-07-05 09:12:32
    Temat: Nokia Odtwarzacz mp3- e52
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Witam!

    Walczę od jakiegos czasu z stworzeniem listy odtwazanych utworów.

    Chciałbym zrobić prostą rzecz

    Mianowicoe
    Zakładam Folder na karcie

    Muzyka Klasyczna
    i chciałbym utworzyć listę odtwarzanych utworów
    po prostu wskazując folder

    a nie zaznaczac po jednej poisence z calego przeskanowanego telefonu z
    mp3-kami.

    wybieram muzyka Hity Top 40
    bo taki mam katalog i chciałby wskazac folder
    zapisac listę jako lista odtwarzania np dajac nazwe Hity 2010

    prosta rzecz, którą posiada każdy mormalny odtwarzacz po windowsem.
    A nie wskazywac po jednym utworze
    jest na to metoda?

  • 2. Data: 2010-07-05 10:08:04
    Temat: Re: Nokia Odtwarzacz mp3- e52
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-07-2010 o 11:12:32 Amir <d...@s...pl> napisał(a):

    > Chcia?bym zrobiae prost? rzecz
    >
    > Mianowicoe
    > Zak?adam Folder na karcie
    >
    > Muzyka Klasyczna
    > i chcia?bym utworzyae liste odtwarzanych utworów
    > po prostu wskazuj?c folder

    Nie da się. Nie można wskazywać folderów ani do odtwarzania ani do
    tworzenia list. Ja olewam te symbianowe odtwarzacze i korzystam z
    "normalnych" innych, obecnie akurat z CorePlayera bo mam tylko flacki,
    wcześniej z Jukeboxu.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-07-05 10:36:54
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

[...]

    a jest cos darmowego?
    na http://cer.opda.cn
    wykasowali mi wszystkie telefony do podpisywania, pewnie dlatego ze na forum
    sie nie udzialem

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-05 11:56:16
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-07-05 11:12, Amir pisze:
    > Witam!
    >
    > Walcz? od jakiegos czasu z stworzeniem listy odtwazanych utwor?w.
    >
    > Chcia?bym zrobi? prost? rzecz
    >
    > Mianowicoe
    > Zak?adam Folder na karcie
    >
    > Muzyka Klasyczna
    > i chcia?bym utworzy? list? odtwarzanych utwor?w
    > po prostu wskazuj?c folder
    >
    > a nie zaznaczac po jednej poisence z calego przeskanowanego telefonu z
    > mp3-kami.
    >
    > wybieram muzyka Hity Top 40
    > bo taki mam katalog i chcia?by wskazac folder
    > zapisac list? jako lista odtwarzania np dajac nazwe Hity 2010

    karta w czytnik, czytnik do kompa w kopie windows i tworzysz listy
    ustworów zapisując je w katalogach

  • 5. Data: 2010-07-05 12:00:54
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > karta w czytnik, czytnik do kompa w kopie windows i tworzysz listy
    > ustworów zapisując je w katalogach

    Na kartę wrzuciłem katalogi, czyli tak jak bym chciał mieć mielisty
    odtwarzania

    ale co dalej?
    w jakims programie mam tworzyc sama listę?

    przecież jak wrzuce kartę do telefonu
    to i tak skanować chce kartę i znajduje wszystkie pliki
    a jak na komputerze stworzyć listę?

  • 6. Data: 2010-07-05 15:00:27
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał

    > A nie wskazywac po jednym utworze
    > jest na to metoda?

    FolderPlay.sis na forum.gsmcenter.pl

  • 7. Data: 2010-07-05 18:39:16
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-07-2010 o 14:00:54 Amir <d...@s...pl> napisał(a):

    > Na karte wrzuci?em katalogi, czyli tak jak bym chcia? mieae mielisty
    > odtwarzania
    >
    > ale co dalej?
    > w jakims programie mam tworzyc sama liste?

    A jakie masz programy w komputerze? Porób sobie playlisty i sprawdź czy Ci
    będą chodzić na symbianowym odtwarzaczu. To 5min roboty.

  • 8. Data: 2010-07-05 19:15:47
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał

    > FolderPlay.sis na forum.gsmcenter.pl

    A może ktoś poleci lepszy player do E72 ? obecny ładnie gra z słuchawkami
    Sennheiser PX 100 ale przydał by się lepszy korektor dźwięku o ile jeszcze
    coś da się programowo wyciągnąć z tego przetwornika.

  • 9. Data: 2010-07-05 20:01:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 05-07-2010 o 21:15:47 Tequila <n...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > słuchawkami Sennheiser PX 100 ale przydał by się lepszy korektor dźwięku
    > o ile jeszcze coś da się programowo wyciągnąć z tego przetwornika.

    Z darmowych to polecam OggPlay. Ale jak chcesz coś zcrackowanego to na
    ipmart.

    BTW.
    Nr1 to LCG Jukebox i nie wiedziałem że w v2.7 odtwarza też flacki :) Super.

  • 10. Data: 2010-07-06 11:10:01
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Z darmowych to polecam OggPlay. Ale jak chcesz coś zcrackowanego to na
    ipmart.

    ale aby wgrac zcrakowanego, musisz miec zlamany s ystem, albo podpisac
    aplikację
    certyfikatem, zgadza sie?

    sprawdze tego OggPlay

    BTW.
    Nr1 to LCG Jukebox i nie wiedziałem że w v2.7 odtwarza też flacki :) Super.

    a jak teraz najprosciej i szybko podpisywac aplikacje?