  • Data: 2010-12-20 10:12:19
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: "Kotlet wieprzowy" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > (nie przez strone gmaila tylko normalnie przez imap pobierana do
    > czytnika poczty) w momencie otwarcia w telefonie jako przeczytana tak
    > jak to pokazlaem na przykladzie BIS na filmie
    >

    >Próby wmówienia rozmówcom że IMAP w gmailu nie działa są jakieś takie
    >słabe...

    nie odwracaj kota ogonem mowimy o mailach z innych domen (nie w gmailu)
    ktrore poprzez gmaila
    pobieramy do komorki z androdiem w takiej szybkosci jak te przychodzace na
    gmaila (bezposrednio) .
    Czyli jak mam mail b...@m...pl i tak jak pisales przekieruje poczte
    na gmaila by ja szybko otrzymywac
    to szalenie jestem ciekaw jakw takim przypadku fakt odczytania ma byc
    odnotowany w czytniku stacjonarnym przez ktory polacze sie
    z ta poczta przez imap (nie z gmailem tylko bezposrednio z mailem