  • Data: 2010-12-18 12:29:25
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: Kotlet <K...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-17 14:18, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Och, za to jest niezbędny do powiadomień z allegro, którymi tak
    > wymachujesz przy każdej okazji :>

    wiesz jak prowadze dzialalnosc glownie przez net to jest to doskonale
    roziwazanie a allegro podalem jako przyklad. Oczywiscie ulomnosc
    pushmaila androdia mozesz tlumaczyc na wiele sposobow

    > Tak, to ja pisałem o 7 sekundach od kliknięcia 'send' do powiadomienia.
    > Przerażająca powolność (myślałem że chociaż pomyślisz i zapytasz jaką
    > drogę poczta pokonała w międzyczasie, ale nie, potrafiłeś tylko
    > zapamiętać '7 sekund').

    nie, tak sie sklada ze wlozylem karte sim ery z bluconnectem i
    wybadalem, a jaka droge pokonala gowno mnie intreresuje liczy sie efekt
    koncowy. Przy polaczeniu wifi juz nie jest tak pieknie bo samo z siebie
    potrafi przyjsc po kilku minutach .

    > Bynajmniej pop3 nie jest jedyną droga jaką maile adresowane na
    > u...@b...com mogą trafić na Gmail.
    > (wiesz, żeby trolować o mailach wypadałoby chociaż nie obnażać tego że
    > nie masz pojęcia że przekazanie poczty na inne konto jest znacznie
    > starsze od Gmaila :>)

    nie rozbrajaj mnie przekuzajac poczte w dalszym ciagu otrzymujesz ja na
    konto gmail i nie sciagasz poczty bezposrednio z innego konta mogac na
    szybko na nia z tego konta odpisac, w BB (i w nokia mail) mozesz
    podczepic 10 kont, otrzymujesz blyskawicznie maila z danego konta i
    blyskawicznie mozesz wybierajac adres odpisac na niego.

    Az dziwne ze jako alternatywne -idac tym tokiem rozumowania - nie
    podales powiadomien sms o nowej poczcie .

    http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl
    /
    http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.
    pl/