  • Data: 2010-12-17 13:18:20
    Temat: Re: Nokia N8
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/17/2010 11:51 AM, Kotlet wieprzowy wrote:

    > jak ktos uzywa poczty onetu to blackberry nie jest potrzebny :)

    Och, za to jest niezbędny do powiadomień z allegro, którymi tak
    wymachujesz przy każdej okazji :>

    > wtedy wystarczy android bo do poczty gmail (ktos tu sugerowal push mail
    > ktory dziala 7 krotnie dluzej niz bb
    > przy idealnym polaczeniu z netem i tylko w koncie gmail)

    Tak, to ja pisałem o 7 sekundach od kliknięcia 'send' do powiadomienia.
    Przerażająca powolność (myślałem że chociaż pomyślisz i zapytasz jaką
    drogę poczta pokonała w międzyczasie, ale nie, potrafiłeś tylko
    zapamiętać '7 sekund').

    > mozna faktycznie podczepic inne konta ale tylko poprzez protokol pop3 .

    Bynajmniej pop3 nie jest jedyną droga jaką maile adresowane na
    u...@b...com mogą trafić na Gmail.
    (wiesz, żeby trolować o mailach wypadałoby chociaż nie obnażać tego że
    nie masz pojęcia że przekazanie poczty na inne konto jest znacznie
    starsze od Gmaila :>)

    Ciekawe czego jeszcze interesującego[1] się dowiem o poczcie elektronicznej.

    M.

    [1]tak, bolący ząb też jest 'interesujący'