  • 1. Data: 2011-11-25 23:09:00
    Temat: Nokia N73 z sieci 3 - Skype w Polsce
    Od: "Hrabina Erica von Ruhaufest" <e...@w...pl>

    Telefon jak w tytule ze szwedzkiej 3 z zamontowanym Skype.
    Przy próbie uruchomienia Skype chce się łączyć przez punkty dostępowe sieci
    3 w różnych krajach.
    Wiem że "normalnie" ten model nie chodzi ze Skype.
    Czy ktoś ćwiczył już temat? Czy można gdzieś w ustawieniach dodać inne
    punkty dostępu?
    Jeśli tak to jak i gdzie?
    Net chodzi w miare normalnie - po zainstalowaniu Opery zwłaszcza...
    Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
    Krzysztof

  • 2. Data: 2011-11-25 23:13:38
    Temat: Re: Nokia N73 z sieci 3 - Skype w Polsce
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 26 Nov 2011 00:09:00 +0100, Hrabina Erica von Ruhaufest
    napisał(a):

> [...]
    > Wiem że "normalnie" ten model nie chodzi ze Skype.
    > Czy ktoś ćwiczył już temat? Czy można gdzieś w ustawieniach dodać inne

    Nigdzie. Skype w 3 chodzi jako połączenie voice (tak jakby normalnie
    dzwonić), jako DATA idą tylko wiadomości pisane i informacje o połączeniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla