  • 1. Data: 2009-12-09 10:29:47
    Temat: Nokia Email w Orange
    Od: Maciej Muran <m...@g...com>

    Bry,
    zgodnie z zapowiedziami, od dziś korzystanie z Nokia Email w Orange
    jest płatne - 19,90 + VAT. Dodatkowo dostajemy 50MB na działania
    internetowe w telefonie. O tym wszystkim przeczytałem najpierw w mailu
    od Nokii a rano na stronie Orange.

    Postanowiłem spróbować i udało się aktywować usługę. Działa jak
    poprzednio, czyli dobrze.
    Testuję na E71 z użyciem aplikacji Nokia Messaging. Później spróbuję
    równolegle na E52 w Play.

    Nie da się odczytać regulaminu usługi ale to zapewne efekt prac
    prowadzonych od godz. 01:50 na serwerze www. Martwi mnie też sposób
    rozliczania w sensie okresu rozliczeniowego, który u mnie kończy się
    18 grudnia. W razie problemów postaram się informować na bieżąco ;)

    Maciek.

  • 2. Data: 2009-12-09 15:43:23
    Temat: Re: Nokia Mail w Orange
    Od: Maciej Muran <m...@g...com>

    On 9 Gru, 11:29, Maciej Muran <m...@g...com> wrote:

    > zgodnie z zapowiedziami, od dziś korzystanie z Nokia Email w Orange
    > jest płatne - 19,90 + VAT. Dodatkowo dostajemy 50MB na działania
    > internetowe w telefonie.

    W wykazie połączeń niektóre z nich są dodatkowo płatne.

    2009.12.09 14:24 50,00 kB Bezplatna 0,00zł Bezpłatna
    2009.12.09 14:24 50,00 kB Internet i OW 0,25zł Standard

    Sprawdzam właśnie, czy ma to związek z włączonym odczytem w html
    zamiast zwykłego tekstu.
    Co nie zmienia, że i tak powinno być wszystko w ramach tych 50MB...
    Ale jak to w Orange - reklamacja za reklamacją i będzie dobrze - za
    kilka miesięcy ;)

    Maciek.