  • 51. Data: 2014-08-01 11:50:47
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > A jak sprawa ma się z wrzucaniem na telefon aplikacji przez komputer? Jest
    > to możliwe normalnie, czy tylko da się coś ściągnąć z sieci przez sklep
    > Windowsa?

    Jak odblokujesz telefon to możesz wgrywać

  • 52. Data: 2014-08-01 11:51:14
    Temat: Re: SGS2, było: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-01 10:05, atm pisze:

> [...]

    Wygrzebałem tańszą wersję: Samsung Galaxy Ace 2 I8160
    Kosztuje trochę ponad 400PLN
    Są w nim jakieś istotne różnice w stosunku do SGS2? Cenowo na pewno. Ma
    pamięci 768 MB, nie 1 GB. Nie wiem jak bardzo to odczuwalne. Nie jestem
    też pewny do jakiej wersji można zupgradować w nim Androida i jak to się
    może odbić na wygodzie użycia. Nie wiem też jakie są podstawowe różnice
    między serią S, a Ace. Tego SGS2 to już tak łatwo się nie kupi. W wielu
    sklepach są już najsłabsze S3.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 53. Data: 2014-08-01 11:56:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5914/4906/0/0/

    --
    Czarek

  • 54. Data: 2014-08-01 11:58:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Tego się właśnie obawiałem. Czyli instalować mogę tylko to, co MS uzna za
    > właściwe i mi pozwoli. Nie mam pełnej kontroli nad własnym urządzeniem.

    Nie masz kontroli bo nie masz roota a nie dlatego, że nie możesz instalować
    aplikacji spoza sklepu bo jako developer możesz sobie telefon odblokować i
    wgrywać, ale nie przeskoczysz np tego, że aplikacja identyfikuje twoje
    urządzenie, Ciebie i zna twoją dokładną lokalizację. W Androidzie możesz
    nawet samodzielnie odblokować, ale z roota od tego też nie dostaniesz.

    > Trochę chyba jak w modelu z iOS?

    Dokładnie tak.

  • 55. Data: 2014-08-01 12:01:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "B.G" <o...@w...com.eu>

    > Terminy spotkań, obsługiwane są jako tako. Na kaflu kalendarza wyświetlają
    > się nadchodzące; można mieć alarm przed terminem. Ogólnie standard.
    > Natomiast rzeczy "to do" nie widzisz zanim nie wejdziesz do kalendarza.
    > I to jest to czego mi trochę brakuje.

    Można wskazać aplikacje, które zwracają to na zablokowanym ekranie.

  • 56. Data: 2014-08-01 12:05:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-01 11:51, GAD Zombie wrote:

> [...]
    > może odbić na wygodzie użycia. Nie wiem też jakie są podstawowe różnice
    > między serią S, a Ace. Tego SGS2 to już tak łatwo się nie kupi. W wielu

    Znajoma prosila mnie o konfiguracje tego telefonu zaraz po zakupie.
    Mialem z nim bardzo krotki kontakt. Patrzac jednak na specyfikacje widze
    wszedzie oszczednosci. Osobiscie z pewnoscia bym go nie bral.
    Tym bardziej, ze 1GB RAMu uwazam obecnie za minimum komfortowej pracy w
    typowych zastosowaniach.
    Tu masz specyfikacje Ace 2
    http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_2_i8160-4
    559.php
    Na tej stronie znajdziesz tez dane SGS2.
    Ogolnie te telefonu utknely na starych ROMach lecz dzieki CyanogenMod
    mozna je (przynajmniej SGS2) zaktualizowac do wspolczenych czasow.
    A moze rozwazysz ktorys z budzetowych telefonow Motoroli? One chyba maja
    dosc dobre ceny.

  • 57. Data: 2014-08-01 12:08:19
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-01 11:56, Czarek pisze:

    > http://www.mgsm.pl/pl/porownanie/5914/4906/0/0/

    Dzięki, oglądałem już to porównanie, ale suche liczby wiele nie mówią.
    Pamięci ma mniej. Tylko czy 768 starczy, czy będzie dramatycznie źle?
    Nie mam wielkich wymagań, ale jeśli mam czekać godzinę na każdą rzecz, w
    tym pisanie/czytanie smsa itp, to dziękuję, ale wolę nie. Procesor też
    nieco wolniejszy.

    Pamięci wbudowanej 4GB vs 16GB. Tylko nie wiem, czy da się instalować
    aplikacje na karcie, żeby można było powiedzieć, że te 4GB wystarczą?
    Czy raczej to będzie wielkim utrudnieniem?

    Aparat ma słabszy, ale pod względem megapikseli. Nie wiem tylko jak z
    jakością zdjęć, bo może być zbliżona, tylko rozdzielczość inna, co
    akurat ma mniejsze znaczenie, jeśli zespół optyczny jest do dupy.

    Ale Ace2 widzę, że można łatwo kupić, w przeciwieństwie do SGS2 :)

  • 58. Data: 2014-08-01 12:14:16
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-01 12:05, atm pisze:
> [...]
    > http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_ace_2_i8160-4
    559.php
    > Na tej stronie znajdziesz tez dane SGS2.

    Specyfikacje już czytałem. Każdego z wymienionych telefonów :).
    Ale skutecznie mnie zniechęciłeś, jeśli mam mieć z nim problemy z
    prędkością. A ta znajoma na niego nie narzeka? Zadowolona jest czy nie
    bardzo?

> [...]
    > mozna je (przynajmniej SGS2) zaktualizowac do wspolczenych czasow.
    > A moze rozwazysz ktorys z budzetowych telefonow Motoroli? One chyba maja

    Rozważę :). Które modele polecasz w podobnym pułapie możliwości i cen?

  • 59. Data: 2014-08-01 12:15:56
    Od: atm <...@v...pl>

    > A moze rozwazysz ktorys z budzetowych telefonow Motoroli? One chyba maja
    > dosc dobre ceny.

    Wspolczesny telefon z oficjalnymi aktualizacjami itd,
    przy tym 1GB RAMu i dobra cena
    http://www.gsmarena.com/motorola_moto_g-5831.php
    http://allegro.pl/nowa-motorola-moto-g-8gb-gw-24-m-c
    e-fv-wys-24h-i4472821416.html

  • 60. Data: 2014-08-01 12:17:01
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-01 11:50, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    > Jak odblokujesz telefon to możesz wgrywać

    Co konkretnie znaczy "odblokujesz telefon"? I z tym rootem? Nieraz tu o
    tym czytałem, ale w sumie nadal nie do końca rozumiem. To jakaś
    przeróbka w systemie, trick, czy po prostu coś na zasadzie hasła admina?