    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Date: Thu, 31 Jul 2014 13:30:07 +0200

    W dniu 2014-07-31 13:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "GAD Zombie" napisał
    >
    > Oni wszyscy od lat maja takie ciagoty, uwolnic sie od systemu plikow.
    > Przeciez Pszemol wyraznie Ci napisal - uzytkownik nie chce zadnych
    > plikow, uzytkownik chce miec dostep do muzyki za 20$ miesiecznie, a do
    > fillmow to mysle ze nawet za 49$ :-)

    No tak tak, im więcej za wszystko zapłacę, tym lepiej się czuję ;)

    > w WP to zdaje sie kwestia filozofii - aby zapewnic bezpieczenstwo
    > aplikacji, ma ona dostep tylko do swoich plikow.
    > No i do dzielonych bibliotek.
    >
    > To karty niby nie wyklucza, ale zawsze utrudnienie.

    I właśnie w tym problem, że jest to tak zrobione, żeby dać użytkownikowi
    małe pole manewru. Akurat mnie to przeszkadza. Nie muszę widzieć
    wszystkich plików, systemowych i innych, bo mnie nie interesują. Ale
    chcę wrzucać swoje pliki według własnej struktury folderów, chcę móc
    stworzyć swoje foldery i podfoldery, a nie wrzucać wszystkie pliki w
    jeden worek z napisem "muzyka", "zdjęcia", "filmy".

    > Nie mialem K800, ale mialem K550. Mimo ze ogolnie chwalilem, to
    > a) po podlaczeniu USB telefon sie pytal - modem czy karta pamieci.
    > w trybie karty telefon przestawal dzialac, tylko udostepnial pliki,

    Tak, mój też tak robi.

    > b) byly tam rozne sztuczki, chyba zeby zapewnic niekopiowalnosc danych
    > Sony.
    > i chyba ta przenosnosc na karte byla ograniczona ...

    Nie wiem co masz na myśli. U mnie widać normalnie foldery w TC i robię
    co chcę.

    > c) zmienic rozszerzenia pliku z telefonu sie nie dalo. Nie, bo nie.

    Nie próbowałem nigdy, nie miałem potrzeby.

    > Ja tam nie wiem, ale te smartfony strasznie pradozerne.
    > IMO - czas sie przyzwyczaic ze pradu na budzenie nie starczy :-)

    Właśnie, to niestety też problem. Mojego SE używam od lat jako budzik i
    trochę się do tego przyzwyczaiłem. Czas kupić osobny budzik... ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/