  • Data: 2014-07-31 13:09:38
    Temat: Re: Nokia Lumia 520 i Windows Phone 8
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wewnętrznej telefonu. Podobnie jest z instalowaniem aplikacji - tylko w
    > pamięci wewn. Nie wiem po cholerę takie ograniczenia, bo wiadomo, że
    > ilość tej pamięci zaraz się skończy i nie pomoże wielka karta obok.
    > Pewnie można na nią wrzucać zdjęcia i mp3. Aż dziwne, bo mój stary SE
    > K800 bez problemu pojawia się w systemie jako dwa odrębne dyski i można
    > robić z nimi co się chce. Telefon wszystko też widzi. I nawet instalować
    > gry w javie można z karty (i wtedy chyba też na karcie) bez problemu. A
    > tu wciąż sztuczki i kruczki po tylu latach doświadczeń. Nie powinno tak

    W Androidzie tez czesto jest tak, ze nie da sie zainstalowac aplikacji
    na karcie. Dane np nawigacji i owszem tam wyladuja ale juz aplikacja
    bedzie w wewnetrznej pamieci. Cos kiedys czytalem o wplywie na
    stabilnosc, poza tym niektorzy wymieniaja karty, czesc aplikacji ma
    problem z poprawnym dzialaniem gdy sa umieszczone na karcie -
    deweloperzy o tym ostrzegaja.
    Juz sie do tego przyzyczailem, w zasadzie idea karty jako magazynu
    mediow i bibliotek wiekszych programow jest ok.

    > Czasem też lubię zagrać na 5-10 minut, bo uznaję to za kiblową rozrywkę.
    > Ale gry przecież tu są. Nie wiem ile i jakich, bo się jeszcze za bardzo
    > nie zorientowałem w temacie.

    Jest ich coraz wiecej, jesli traktujesz granie na komorce casualowo to
    nie powinno byc problemu.

    > A właśnie, a może ktoś z Was jeszcze opowie, jak wygląda kwestia
    > przypomnień w kalendarzu, alarmu/budzika itp? Obecnie z tego lubię
    > korzystać. Gdzieś w sieci widziałem, że ktoś na to psioczył, ale
    > oczywiście bez konkretów i nie rozumiem co miał na myśli. Czy budzik
    > działa, gdy telefon jest wyłączony?

    Ja bylem pierwszy do psioczenia, ale chyba zostalem wysluchany ;]
    Chodzilo o durne powiazanie wszystkich glosnosci w jeden suwak.