  • Data: 2010-08-01 19:51:31
    Temat: Re: Nokia E71 problem.
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał
    > Pytanie: czy to wina telefonu? czy karty? czy może sieci? To ostatnie
    > jednak raczej wykluczam bo objawy są niezależne od bts-a.

    A dlaczego wykluczasz?
    Z E71 problemów co prawda nie mam ale będąc kilka dni temu pod Warszawą
    (Białołęka) z E52 w Orange straciłem połączenie z Internetem (Naviexpert).
    Kilka minut później wykonałem normalne połączenie i miano do mnie za chwilę
    oddzwonić. Dostałem 2 esy typu "ktoś dzwonił" pomimo, że wszystko było
    dokładnie tak jak u Ciebie. Restarty telefonu nie pomagały. Dopiero gdy
    opuściłem feralne miejsce, wszystko wróciło do normy.
    Oczywiście wtedy winiłem za to sprawność aparatu ale dziś już niekoniecznie.
    Przecież to tylko radio i nie zawsze wystarczy włożyć nożyczki w gniazdko,
    żeby odbierać Warszawę I ;)

    M.