  • 1. Data: 2009-01-24 14:48:04
    Temat: Nokia E66 Soft??
    Od: Jurek <j...@g...pl>

    Mam takie pytanie. Posiadam Nokie E66 z softem 102.07.81 i chcialbym
    wgrac nowszy soft ale taki ktory mozna zlamac? Jakiego mam szukac i
    gdzie go mozna znalezc?? Z gory dzieki

  • 2. Data: 2009-01-25 11:14:46
    Temat: Re: Nokia E66 Soft??
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Mam takie pytanie. Posiadam Nokie E66 z softem 102.07.81 i chcialbym wgrac
    > nowszy soft ale taki ktory mozna zlamac? Jakiego mam szukac i gdzie go
    > mozna znalezc?? Z gory dzieki

    http://forum.symbianos.pl/index.php

    ->piotr

  • 3. Data: 2009-01-25 14:49:39
    Od: "Wojtek P." <w...@g...com>

    a nie wiecie kiedy pojawi się na NSU nowy soft brandowy ? non stop
    wyswietla mi ze najnowszy jest 102.7.81 a wiem ze juz jest nowszy ... udac
    sie do serwisu po nowy soft ? nie interesuje mnie łamanie systemu ... tylko
    mam problem aparat robi zdjęcia z opóznieniem oraz przy zamykaniu slider'a
    telefon się zablokuje ale aparat potrafi się włączyc.