  • Data: 2009-08-13 10:59:05
    Temat: Re: Nokia E52, E55 - ma już ktoś?
    Od: "Jarek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości
    news:h5rbe4$fuo$1@inews.gazeta.pl...
    > Kupił już ktoś Nokię E52 lub E55?
    >
    > Ciekaw jestem, jak to jest z tą baterią - producent reklamuje 28 dni
    > czuwania, ale jaki wynik można osiągnąć przy "normalnym" użytkowaniu?
    > --
    > Michal "Wooyek" Lalik // wooyek na gmail.com // www.wooyek.pl //

    Witam,
    używam Nokię E52 od czterech dni. Poprzednio miałem E66 i bateria była
    kiespka - musiałem ładować ją czasami nawet codziennie.
    Obecnie po czterech dniach "spokojnego" używania E52 bateria spadła
    dosłownie tylko o dwie kreski!!!.
    Faktem jest jednak, że podłączając telefon do komputera poprzez USB,
    automatycznie jest on doładowywany. Mimo to uważam, że telefon, w
    przeciwieństwie do ostatnich modeli Nokii, jest rewelacyjny m.in. właśnie
    pod względem baterii.

    Pozdrawiam
    Jarek