  • 1. Data: 2010-06-08 08:34:07
    Temat: Nokia E - internet via wifi na komputerze
    Od: "Senko" <K...@w...pl>

    Mam telefon Nokia E. Era gsm.
    W telefonie wyszukuje bezplatna dostepna siec wifi i ogladam strony www,
    odbieram poczte itp.
    Jak podlaczam laptopa, przez kabel usb, uruchamia sie aplikacja nokia
    internet access ale wykrywa mi tylko sieci erainterent. Naraz widze kilka
    opcji.
    Jak zrobic aby na laptopie byl internet z wifi ktora wyszkuje via telefon?
    Jak zrobic aby telefon dzialal jak antena/modem na rozne dostepne wifi?

  • 2. Data: 2010-06-09 10:57:14
    Temat: Re: Nokia E - internet via wifi na komputerze
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Senko" <K...@w...pl> napisał

    > Jak zrobic aby na laptopie byl internet z wifi ktora wyszkuje via telefon? Jak
    > zrobic aby telefon dzialal jak antena/modem na rozne dostepne wifi?

    Stawiasz w telefonie access pointa przy pomocy JoikuSpot Premium

  • 3. Data: 2010-06-09 11:47:27
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 9 czerwca 2010 12:57, Tomek pisze:

    > Stawiasz w telefonie access pointa przy pomocy JoikuSpot Premium

    Kiedyś takiego postawiłem w szpitalu jak byłem, do tej pory śmiać mi się
    chce :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?