  • Data: 2012-05-23 09:15:26
    Temat: Re: Nokia C3-01 - nie uwzgledniona gwarancja
    Od: "Chris" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    medly nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    >>> http://forumprawne.org/prawa-konsumenta/57401-poradn
    ik-konsumenta-przecz
    > Jeśli przyczyną były niesprawnie fabrycznie hamulce czy rozregulowany
    > układ kierownicy-to tak.

    Jeśli prowadzący był w stanie nietrzeżwym to nie wiem czy to by przeszło.

    > Noszenie telefonów w futerałach to jednak bzdura, nie nosze słuchawki w
    > kieszeni razem z kluczami i jakoś nie mam żadnych rys, ani innych
    > problemów.

    Ja założyłem tylko folię na ekran bo jednak pokazały mi się dwie ryski a że
    tel. używam a nie stawiam na ambonie i modlę się do niego to może się trafić
    że i klucze na szybko wpadną do kieszeni.