  • Data: 2010-03-27 18:20:37
    Temat: Re: Nokia 6500 - problem MMS
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek in news:hokhn1$d9d$1@news.onet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał
    > Pewnie bardziej chodziło mu o różnicę w "wyciaganiu" zdjęcia z mmsa.

    hm, to raczej bez znaczenia :) Wg mnie w 6500 zrobione jest to w o wiele
    mniej ergonomiczny sposob. Po prostu.
    A teraz np. caly czas szukam mozliwosci zaklikania, by fotki w mms byly
    wysylane w oryginalnej jakosci. w e50 jest to ulokowane po prostu w opcjach
    dla mms, w 6500 - nie widze, a podczas wysylania jest info, ze foto
    konwertuje do 600x... [mniej wiecej]. Zapewne [?] taka opcja jest,ale jak
    zwykle cos umyka sprzed oczu.