  • 1. Data: 2009-01-03 19:15:42
    Temat: Nokia 6310i + Jabra BT125 już działa, ale mam pytanie jak można...
    Od: k...@g...com

    Witam Szanownych Grupowiczów,

    Mam małe pytanko jak w temacie. Dostałem Jabre BT125 do mojej Noki
    6310i i nie mogłem jej początkowo połączyć z telefonem.

    Robiłem tak:
    słuchawka naładowana, następnie naciskam na niej jedyny przycisk i
    trzymam przez chwilę, aby zaczął działać. Działa - słuchawka miga
    niebieskim światełkiem co jakiś czas.

    W telefonie wchodzę do opcji Bluetooth i ustawiam następująco:
    podpunkt 1 menu Bluetooth: "bluetooth włączony"
    podpunkt 2 menu Bluetooth: "wyszukaj akcesoria audio"
    tu klikam na wybierz i nic mi nie znajduje choć jabre włączoną i jak
    sądzę we właściwym trybie trzymam zaledwie 5cm od telefonu.
    podpunkt 3 menu Bluetooth: pokaż nazwę aktywnego urządzenia -
    oczywiście brak
    podpunkt 4 menu Bluetooth: "pokaż listę urządzeń uwierzytelnionych -
    brak urządzeń
    podpunkt 5 menu Bluetooth:
    a) Identyfikowalność telefonu mam włączone na publiczny
    b) nazwa własna tel. Nokia 6310i

    I teraz pytanie za cholerę nie mogłem zmusić tego do pracy razem.
    Poszedłem do punktu z komórami i gość zrobił mi to w 1 minutę, ja
    stałem obok a gość w pewnym momencie tylko zapytał jaki jest kod po
    czym sam sobie odpowiedział: "tak pewnie standardowy" wklepał 4 zera
    lub pięć i ruszyło.

    Pytam gościa czy można wiedzieć co pan włączył bo ja się z tym
    męczyłem dość długo, a gość z uśmiecham, że to tajemnica. :) Ok,
    rozumiem, facet nie chce się dzielić swoimi zawodowymi sekretami,
    zapłaciłem mu i wszystko działa, a ja jestem szczęśliwy, ale zżera
    mnie ciekwakość.

    Czy przychodzi komuś coś do głowy co zrobiłem źle, czy może miałem
    jeszcze jakoś uaktywnić coś w słuchawce, aby tel. mógł ją w końcu
    zobaczyć?

    pozdrawiam i z góry dziękuję
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-01-03 21:39:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    k...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy przychodzi komuś coś do głowy co zrobiłem źle, czy może miałem
    > jeszcze jakoś uaktywnić coś w słuchawce, aby tel. mógł ją w końcu

    Jeśli jest tak samo jak w BT2010, to przycisk trzeba przytrzymać ok 5
    sek., aż diada zacznie _świecić_. Potem już standardowo - czyli
    wyszukanie w tel.
    --
    Pete

  • 3. Data: 2009-01-04 10:02:06
    Od: k...@g...com

    > to przycisk trzeba przytrzymać ok 5
    > sek., aż diada zacznie _świecić_. Potem już standardowo - czyli
    > wyszukanie w tel.

    Dzięki to było to, przy wyłączonej jabrze przytrzymałem przycisk przez
    jakieś 5 - 6 sek. i słuchawka zaczęła świecić światłem ciągłym!
    Dzięki raz jeszcze.
    Pozdro krzysiek

  • 4. Data: 2009-01-04 12:09:35
    Od: Cut <c...@c...pl>

    k...@g...com pisze:
    > Witam Szanownych Grupowiczów,
    >
    > Mam małe pytanko jak w temacie. Dostałem Jabre BT125 do mojej Noki
    > 6310i i nie mogłem jej początkowo połączyć z telefonem.

    A instrukcji do BT125 nie dali?