  • 1. Data: 2013-02-07 21:00:57
    Temat: Nokia 6310 krzaczki
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Witam

    Nokia 6310. Zamiast nazwy sieci wyświetla krzaczki. Sieć Plus GSM. Drugi
    egzemplarz wyświetla nazwe sieci prawidłowo. Można z tym cos zrobić?

    Pozdraiwm

  • 2. Data: 2013-02-07 22:09:50
    Temat: Re: Nokia 6310 krzaczki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 21:00:57 +0100, Kamil napisał(a):
    > Nokia 6310. Zamiast nazwy sieci wyświetla krzaczki. Sieć Plus GSM. Drugi
    > egzemplarz wyświetla nazwe sieci prawidłowo. Można z tym cos zrobić?

    Jakie krzaczki ?

    Dawniej telefony mialy wpisane nazwy sieci w firmware, pogrzeb po menu,
    gdzies np po wyborze sieci, co jest przypisane do 260-01 ?
    Fon chinski, koreanski, grecki, arabski ?

    Ale bylo tez pare innych metod wyswietlania logo.

    J.

  • 3. Data: 2013-02-07 22:40:38
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Dnia Thu, 7 Feb 2013 21:00:57 +0100, Kamil napisał:

    > Nokia 6310. Zamiast nazwy sieci wyświetla krzaczki.

    Spytaj poprzedniego właściciela czy bawił sie Logomanagerem i czy ustawiał
    sobie jakieś logo pod daną sieć. Albo sam weź kabelek lub via irda wgraj
    jakieś logo pod plusa albo ustaw defaultowe.

  • 4. Data: 2013-02-07 23:33:35
    Od: "Kamil" <n...@g...com>

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Jakie krzaczki?

    Coś nieczytelnego. Jak zrobię fotkę to wrzucę gdzieś.

    > Dawniej telefony mialy wpisane nazwy sieci w firmware, pogrzeb po menu,
    > gdzies np po wyborze sieci, co jest przypisane do 260-01 ?
    > Fon chinski, koreanski, grecki, arabski ?

    Nie ma czegoś takiego w menu.

    > Ale bylo tez pare innych metod wyswietlania logo.

    Nie chodzi o logo. W drugim telefonie mam to tekstowo. Chyba, że jest to
    faktycznie grafika. Jak to sprawdzić? Nazwy innych sieci np. Era, czy Orange
    sa pokazywane prawidłowo. A o ile wiem w momencie produkcji telefonu takich
    firm jeszcze nie było.

    Pzdr