  • 1. Data: 2011-09-07 19:49:15
    Temat: Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Da się ściągnąć simlocka ( ERA ) z Nokii 6300 ( RM-217, soft ver 5.50 )
    jakimś domowym sposobem? Nie mam MT boxa, bo nie robię tego zawodowo, to
    nie opłaca mi się tego kupować. Kodów raczej nie ma, albo są strasznie
    drogie. Poradzicie coś, czy iść z tym do jakiegoś serwisu?

  • 2. Data: 2011-09-07 20:34:36
    Temat: Re: Nokia 6300 - simlock domowym sposobem
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    Tomaszek wrote:
> [...]
    > zawodowo, to nie opłaca mi się tego kupować. Kodów raczej nie ma,
    > albo są strasznie drogie. Poradzicie coś, czy iść z tym do jakiegoś

    Spróbuj tu http://simlock.gsmservice.pl
    Korzystałem z tej strony wiele razy i zawsze kosztowało to kilka złotych.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 3. Data: 2011-09-07 21:57:04
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Tomaszek wrote:
> [...]
    > nie opłaca mi się tego kupować. Kodów raczej nie ma, albo są strasznie
    > drogie. Poradzicie coś, czy iść z tym do jakiegoś serwisu?

    a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

  • 4. Data: 2011-09-07 22:31:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-07 22:34, mkonst pisze:

    > Spróbuj tu http://simlock.gsmservice.pl
    > Korzystałem z tej strony wiele razy i zawsze kosztowało to kilka złotych.

    Teraz kosztuje ponad 155 zł i nie ma do wszystkich telefonów.

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-09-08 06:58:43
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Wed, 7 Sep 2011 22:57:04 +0100, "m4rkiz"
    <m...@m...od.wujka.na.g.com> naskrobał przy słoiku:
    > a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

    Zdejmuje.
    Ale musisz się udać do salonu a nie punktu Tmobile.
    Miesiąc temu to przechodziłem z e51.
    Taniej i szybciej dla mnie było dać 20pln w komisie za zdjęcie
    sielicka niż jechać 30km do salonu Tmobile.

    --
    AL

  • 6. Data: 2011-09-08 16:58:50
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-07 23:57, m4rkiz pisze:
    > a era nie zdejmuje przypadkiem swoich simlockow za darmo?

    Byłem dzisiaj. 10 minut szukali telefonu w spisie, następne 15 minut
    szukali w systemie aplikacji do generowania kodu. I klops. Żaden z
    wygenerowanych kodów nie działał;) Nie jestem zaskoczony, spodziewałem
    się tego;)

  • 7. Data: 2011-09-08 20:08:31
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-08, o godz. 18:58:50
    Tomaszek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > szukali w systemie aplikacji do generowania kodu. I klops. Żaden z
    > wygenerowanych kodów nie działał;) Nie jestem zaskoczony,

    I tak nieźle. Mi parę lat temu przy zdejmowaniu simlocka z Noki E61
    zablokowali telefon. Na tyle skutecznie że nie potrafił odblokować
    nawet serwis. W efekcie dostałem nową E61i zamiast E61 bo ta była już
    niedostępna. No i musiałem się pokłócić chwilę bo telefon był po
    gwarancji ale wtedy zdejmowali simlocka po wzięciu nowej
    umowy/telefonu. Ale zablokował pracownik Ery a nie ja więc nie mieli
    wyjścia tylko musieli coś zaproponować. ;-)

    Zdrówko

  • 8. Data: 2011-09-09 08:54:37
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał:

    > Żaden z wygenerowanych kodów nie działał;) Nie jestem zaskoczony,
    > spodziewałem się tego;)

    Skoro wcześniej zablokowałeś liczniki, albo w ERZE to zrobili, to rzeczywiście,
    można było się tego spodziewać.

  • 9. Data: 2011-09-11 09:55:56
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 10:54, Tomek pisze:
    > Skoro wcześniej zablokowałeś liczniki, albo w ERZE to zrobili, to
    > rzeczywiście, można było się tego spodziewać.

    Nie były wcześniej podejmowane próby zdjęcia simlocka za pomocą kodów,
    tak więc pudło. Wszystkie próby wykorzystali pracownicy wspaniałej sieci
    Tuman-Mobile;) W każdym razie już po sprawie. Zapłaciłem 20zł - minuta
    czasu i simlocka nie ma. Kłopotów z telefonem: brak;)