  • 1. Data: 2010-06-01 14:44:47
    Temat: Nokia 6300 - problem z wyswietlaczem
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Witam,
    po 2 latach pracy w Noki 6300 w dosyc losowych momentach robi sie na
    wyswietlaczu cos takiego
    http://ifotos.pl/img/010620100_erhahn.jpg
    http://ifotos.pl/img/010620100_erhahs.jpg

    Zmienilem oprogramowanie najpierw za pomoca NSU a potem Phoenixem ale dalej
    to samo.
    Zaczyna mi to wygladac na problem sprzetowy. Czy ktos sie spotkal z takim
    czyms? Moze wystarczy przeczyscic styki od wyswietlacza? Da sie to w miare
    latwo zrobic majac torxa? :)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-01 20:32:25
    Temat: Re: Nokia 6300 - problem z wyswietlaczem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl> napisał w wiadomości

    > Zaczyna mi to wygladac na problem sprzetowy. Czy ktos sie spotkal z takim
    > czyms? Moze wystarczy przeczyscic styki od wyswietlacza? Da sie to w
    > miare latwo zrobic majac torxa? :)

    Pomimo zdaniem to problem ze stykami. Spotkałem się z czymś takim w starym
    laptopie oraz kiedyś w GPS-ie.

  • 3. Data: 2010-06-01 21:47:45
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-06-01 15:44, kamtzu wrote:
> [...]
    > Zaczyna mi to wygladac na problem sprzetowy. Czy ktos sie spotkal z
    > takim czyms? Moze wystarczy przeczyscic styki od wyswietlacza? Da sie to

    Styki albo tasiemka jak tam wystepuje.
    W 6288 mialem podobne obijawy, ale to byl slider i na gwarancji
    wymieniali mi tasiemke.

    poszukaj na youtube "Disassemble 6300", to zobaczysz jak sie ja rozbiera
    i co tam jest - czy styki czy tasiemka.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 4. Data: 2010-06-02 05:52:42
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Uzytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisal w
    wiadomosci news:hu3v62$9f8$1@inews.gazeta.pl...
    > poszukaj na youtube "Disassemble 6300", to zobaczysz jak sie ja rozbiera i
    > co tam jest - czy styki czy tasiemka.

    tasiemka - ok. skombinuje torxa i sprobuje przeczyscic

    pozdrawiam