  • Data: 2009-06-13 17:29:00
    Temat: Re: Nokia 6288 i E65....
    Od: "J.S" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h10jr4$5tl$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "J.S" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > żaden z wyliczonych przez ciebie braków w tym telefonie nie występuje ...
    > napisałem brak umiejętnosci obsługi

    Owszem, występują szystkie wymienine....

    Niestety, nie występują żadne z wymienionych....

    > A zauwazyłeś hasełko symbian ? wiesz co to jest ?

    > dla tego że to telefon z systemem operacyjnym który pozwala na
    > uruchamianie setek różnych aplikacji w tym takich, ktore pozwola na
    > dopasowanie go do twoich potrzeb, ty najwyraxniej nie potrzebujesz takiego
    > telefonu i tyle.

    > Każda z wymaganych funkcji jest do uruchomienia a że tobie to nie
    > odpowiada to trudno, weź inny wyposazony w odpowiedni sposób - ten jest
    > zbyt trudny !!!

    Żeby uruchomić aplikację to należy wcześniej ją zainstalować a takie funkcje
    jak wymieniłem powinny być w sofcie firmowym zawarte....

    Wiesz... jeśli użytkuje samochód z np. klimatyzacją i abs-em to spodziewam
    się że kupując nowszy i droższy te rzeczy będą ... oczywiście że można
    doinstalować to wyposażenie ale nie o to chodzi....

    > mógłbyś się zdziwić ...
    Mógłbym.....